en zijn die kleine dan ook zo gevaarlijk?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Leontine schreef: Oh oké dan heb ik ook voor niets dodge angstvallig weg gehouden van fluitekruitIk heb ze ook al weggegild bij deze plant![]()
eelke schreef: Ja met berenklauw moet je heeeeeeeel goed uitkijkenJa daarom wilde ik het ook weten. Op google zijn nog ergere plaatjes te vinden
![]()
Kaio schreef: Ik heb ze ook al weggegild bij deze plantHij is niet helemaal geschoren, was geen doen... heel zijn onderkant en poten zaten er onder, en zijn kop zwol helemaal op, werd zo dik dat zijn oogleden er van gingen hangen. Was echt echt vreschrikkelijk. Hij was daar nog maar een pupje...;)Ja daarom wilde ik het ook weten. Op google zijn nog ergere plaatjes te vinden
![]()
eelke schreef: Hij is niet helemaal geschoren, was geen doen... heel zijn onderkant en poten zaten er onder, en zijn kop zwol helemaal op, werd zo dik dat zijn oogleden er van gingen hangen. Was echt echt vreschrikkelijk. Hij was daar nog maar een pupje...Ieks, echt wel heel erg, was dat zo'n reuze?
Dit is al na de behandeling van de dierenarts en na het regelmatig smeren met verkoelend spul. In de fik staat het dan gewoon, de brandblaren erop. Brr...
monster schreef: We hebben hier een parkje voor de imkers. Staat stikvol met bereklauw. De bijen zijn er gek op en het houdt de hangjeugd heel effectief bij de kasten vandaan.Effectief, maar waait die plant niet over?
Lida. S schreef: Op ons terrein barst het van de berenklauw, maar de honden hebben er gelukkig nog nooit last van gehadOf het is datgene wat ik heb gefotografeerd?
Kaio schreef: Of het is datgene wat ik heb gefotografeerd?Klopt, Gijs had zelfs pas een dag later last, toen de zon scheen.
zie wel staan dat de reactie in combinatie met zon erger is