Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sinaxy
#2912903
Wij tempen nu 2x per dag maar had de gemiddelden genomen, ben een luie typer  ::)
Het verschil ochtend avond is inderdaad opgevallen maar das bij mensen niet anders dus vond ik logisch. Is de drop echt maar zo kort? We letten ook op gedrag en proberen zoveel mogelijk thuis te blijven. Een van ons is er ten alle tijden en de ander is nooit verder dan een half uur van huis. Zit te twijfelen of ik mijn huishoudelijke hulp moet laten wegblijven tot de geboorte...... Is nu dag 59 of 60 afhankelijk van welke dekdag. Ze kent de hulp wel goed die komt alle en half jaar 2 keer per week. Als ze begonnen is zeg ik wel af maar zolang er nog geen aanwijzingen zijn van geboorte twijfel ik dus wat wijsheid is....
Door sinaxy
#2913157
Ik heb toch mijn hulp maar afgezegd, houd wel in dat we er zelf ineens weer een hele taak bijhebben maar dan is er in ieder geval rust in huis in zover dat mogelijk is met kids en 3 honden hahaha
Maar ja dat is dan in ieder geval de bekende drukte. Vanmorgen was de temp 37.7 dus nog geen clou van een naderende geboorte. We wachten dus maar weer af........
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2914417
sinaxy schreef: We hopen van niet nee.... De angst voor opnieuw een keizersnee kruipt wel weer naar boven...
Kan ik me voorstellen, ze houdt jullie wel in spanning. Maar lang kan het niet meer duren.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2914429
sinaxy schreef: We hebben vanmorgen bij het plassen 1 keer een draadje slijm gezien dus wij hoopvol, maar daarna niks meer ???
Toch een soort van beginnetje. En opeens kan het omslaan en echt beginnen.
Door sinaxy
#2914860
Gisteravond nog een keer doorzichtig slijm aan dr muts zien hangen. Niks in de kist geknoeid verder. De temp blijft hoog in de 37. Ze blijft veel slapen. Vanmorgen wilde ze geen vlees eten maar een blikje mousse wilde ze wel en was zo op.... ziet uit naar Nog langer wachten. Kids zijn uit logeren nu al 3 dagen en we gaan de deur niet uit. Marcel slaapt al sinds dinsdag beneden dus weet niks meer te verzinnen waar het op zou moeten wachten :-/
Door kaszi
#2914898
Ze maken niet allemaal een daling mee. Niet willen eten kan ook al betekenen dat het gaat beginnen. Wat wel eens wil helpen is wat activiteit met haar doen. Ga er een kwartiertje tot half uurtje mee wandelen.  Dat kan de bevalling op gang brengen.
Door vagebond
#2914907
Dat klopt ja, dat advies had ik ook al van ervaren fokster gekregen. Alleen wilde Gina vanmorgen echt niet uit die kist komen, moet je d'r dan uit trekken? Vind ik ook zo raar. Net wilde ze graag mee gelukkig, ik wacht die momenten gewoon af.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door