Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2908273
Ja, het is het oude huisje wat aan het begin bij de ingang staat aan de Oude Postweg. Een paar honderd meter erachter ligt dan dat landhuis met het groenkoperen dak.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2908310
K&D schreef: Ja, het is het oude huisje wat aan het begin bij de ingang staat aan de Oude Postweg. Een paar honderd meter erachter ligt dan dat landhuis met het groenkoperen dak.
Dat bedoel ik idd! Zit ze wel vlakbij jou en mij..... :biggrin2:
Door bea
#2908605
lianneke schreef: De Alseiden, huisje met omheinde tuin waar je met drie honden mag , maar is ook bij Winterswijk in de buurt, dus misschien te ver.
Is wel een prachtig huis.
Is bezet :'(
Door bea
#2908719
K&D schreef: En deze dan? Dat ligt tussen Hengelo en Enschede in, midden in het bos op het Oosterveld.
Het is van 'de van Heeks' van vroegah geweest, en je kunt er fantastisch wandelen. Ik wist niet dat het te huur was...

http://www.dogsincluded.nl/vakantiehuis ... ingen#tabs
Dat is wel heel leuk, maar dan kom ik op 500 euro voor een weekend, das een beetje teveel van het goede. :'(
Door bea
#2908869
lianneke schreef: Ben wel eens op het Lutterzand geweest in een huisje met twee honden, is dat ook te ver
Nee dat is zeker niet te ver. Heb gelijk informatie gevraagd, nu ff afwachten. Dank je wel
Door lianneke
#2909066
bea schreef: Nee dat is zeker niet te ver. Heb gelijk informatie gevraagd, nu ff afwachten. Dank je wel
Wij waren in het huisje wat op marktplaats staan van ene Theo, krijg de link niet geplakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door