Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Waarom zijn mensen die honden niet leuk vinden heel normaal en mensen die kinderen niet leuk vinden asociaal? (volgens de richtlijnen van de maatschappij)Omdat kinderen krijsen en makelaars volkomen in de stress schieten als je vraagt om de meest kindonvriendelijke buurt zonder scholen in een omtrek van 1km
Mini's 3-tal schreef: Omdat kinderen krijsen en makelaars volkomen in de stress schieten als je vraagt om de meest kindonvriendelijke buurt zonder scholen in een omtrek van 1kmEerste hulp bij lastige kinderen: doos speculaasjes
Oh, wacht, je vroeg het andersom. Geen idee![]()
Kim_S schreef: Ik vind trouwens kinderen ook lang niet altijd leuk, ook al heb ik er zelf 2. Honden idem, en daar heb ik er 3 van.Helemaal mee eens!
Het ligt er heel erg aan hoe de ouders / baasjes er mee omgaan ook.
Kim_S schreef: Ik vind trouwens kinderen ook lang niet altijd leuk, ook al heb ik er zelf 2. Honden idem, en daar heb ik er 3 van.Helemaal eens.
Het ligt er heel erg aan hoe de ouders / baasjes er mee omgaan ook.
Kim_S schreef: Ow ja vreselijk irritant kinderen in supermarktenWat ik meestal deed als ik met kinderen boodschappen ging doen is gewoon laten werken. Jij leest voor wat je moet hebben, kindlief weet meestal precies welk merk/type pindakaas/boter/melk/etc er gekocht dient te worden en stopt het in het karretje. Ben in een heul, heul, heul ver verleden wel eens voor gek verklaard toen ik zei: Ach, ik neem die tweeling van 3 en hun zus van 5 wel mee voor de boodschappen hoor, gaan jullie maar wat anders doen. En dan met totaal relaxte kinderen en 3 tassen boodschappen terugkomen
(Inclusief oudste dochter van 5, kost echt heel veel moeite om die in het gareel te houden tijdens boodschappen doen)
Mini's 3-tal schreef: Wat ik meestal deed als ik met kinderen boodschappen ging doen is gewoon laten werken. Jij leest voor wat je moet hebben, kindlief weet meestal precies welk merk/type pindakaas/boter/melk/etc er gekocht dient te worden en stopt het in het karretje. Ben in een heul, heul, heul ver verleden wel eens voor gek verklaard toen ik zei: Ach, ik neem die tweeling van 3 en hun zus van 5 wel mee voor de boodschappen hoor, gaan jullie maar wat anders doen. En dan met totaal relaxte kinderen en 3 tassen boodschappen terugkomenDat werkt inderdaad vrij goed. Maar dan nog moet er echt elke minuut gezeurd worden om iets lekkers hoorMaar ik stoor mezelf gewoon snel aan gedrag van anderen. En dat is voornamelijk mijn probleem, dat weet ik, maar vervelend kan het wel zijn
![]()
Esther Q schreef: Omdat kinderen heilig zijn. Die zijn nl nodig om de maatschappij draaiende te houden, om de pensioenen bij elkaar te werken en het kapitaal van de machthebbers op orde te houden. Honden niet. Een hond is een ding, dat op zichzelf niks oplevert, maar wel de orde verstoort.Zo is het. Vraag sinds een tijdje aan mensen die mij egoistisch vinden omdat ik geen kinderen heb/wil en daarmee o.a. hun pensioen niet opgebouwd wordt, wie er dan voor hun kinderbijslag betaalt, maar er geen gebruik van maakt. En echt niet omdat ik mezelf zo goed vind (al is dat natuurlijk wel zo
Kim_S schreef: Dat werkt inderdaad vrij goed. Maar dan nog moet er echt elke minuut gezeurd worden om iets lekkers hoor[evil]Je bent niet zo streng zeker?
Of er liggen ineens allerlei zakken snoep en chocola in het karretje als ik even niet kijk![]()