Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2910902
*Dorothea* schreef: Ik vond het een beetje raar, met pasen is toch altijd de show in leeuwarden?
Die is er niet meer en komt ook niet meer. Helaas pindakaas  :(
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910908
Angelique schreef: Die is er niet meer en komt ook niet meer. Helaas pindakaas  :(
O dat is jammer, daar ging ik als kind al heen met pasen.
Door Kinnie
#2910910
ChantalKrijn schreef: Er is dit gehele jaar geen enkele show in Leeuwarden trouwens. Groningen wel, die is net geweest :)
Groningen ben ik geweest met Jip, dat was leuk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2910965
Angelique schreef: Die is er niet meer en komt ook niet meer. Helaas pindakaas  :(
Gelukkig kwam Floris wel met pasen, is Oscar zijn snackkast toch weer gevuld  ;D
Door Fynn
#2911137
Heb je niet gezien Martine.
Ik ben ook in sneltreinvaart vertrokken toen we uit de ring kwamen.
Sies werd in zijn oor gebeten door het teefje van zijn fokker  :(
Er zat een snee in van 2,5 cm aan de rand dus dat moest gehecht worden onder narcose.
Misschien heb je hem wel horen janken want dat ging door merg en been  :'(
De fokker vond het echt heel erg en was compleet van de kaart.Gelukkig bleven Simon en ik rustig en hebben we samen met een man van de organisatie snel gehandeld.
Nu heeft hij een kopverband en kap op en vanmiddag moeten we terug voor controle.

Hij werd 4e bij de baby's.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Door inni
#2911179
Fynn schreef: Heb je niet gezien Martine.
Ik ben ook in sneltreinvaart vertrokken toen we uit de ring kwamen.
Sies werd in zijn oor gebeten door het teefje van zijn fokker  :(
Er zat een snee in van 2,5 cm aan de rand dus dat moest gehecht worden onder narcose.
Misschien heb je hem wel horen janken want dat ging door merg en been  :'(
De fokker vond het echt heel erg en was compleet van de kaart.Gelukkig bleven Simon en ik rustig en hebben we samen met een man van de organisatie snel gehandeld.
Nu heeft hij een kopverband en kap op en vanmiddag moeten we terug voor controle.

Hij werd 4e bij de baby's.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
van je familie moet je 't hebben.............de stakker. Hopelijk is het snel vergeten. proficiat met het behaalde resultaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door