Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2904642
eelke schreef: Daar heb ik nog geen piemels in gezien, wel eikels. Sjezus wat een programma. Volgens mij komt op zondagavond eerst A zkt E en daarna FRWL. Mai mai.
Ja inderdaad, dat zijn echte eikels, maar geen piemel zonder eikel toch? A zkt E heb ik trouwens nog steeds niet gezien.
Door eelke
#2904643
Mieke L. schreef: Ja inderdaad, dat zijn echte eikels, maar geen piemel zonder eikel toch? A zkt E heb ik trouwens nog steeds niet gezien.
Dat is wel waar ja! De eikel valt niet ver van de piemel!

Echt een keer het kijken waard hoor, A zkt E.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2904645
Ja het is er nog niet van gekomen, ik zie net trouwens een voorstukje van ik heb het nog nooit gedaan. Daar ga ik zeker niet naar kijken. Zelfs ik heb mijn grenzen  ::)
Door eelke
#2904647
Mieke L. schreef: Ja het is er nog niet van gekomen, ik zie net trouwens een voorstukje van ik heb het nog nooit gedaan. Daar ga ik zeker niet naar kijken. Zelfs ik heb mijn grenzen  ::)
Oh ja, daar heb ik ook al naar gekeken  :biggrin2: komt vast ook op zondag avond  ::)

Heb jij grenzen ja?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2904650
eelke schreef: Oh ja, daar heb ik ook al naar gekeken  :biggrin2: komt vast ook op zondag avond  ::)

Heb jij grenzen ja?
eigenlijk niet, misschien ga ik toch wel kijken  :biggrin2:
Door eelke
#2904651
Mieke L. schreef: eigenlijk niet, misschien ga ik toch wel kijken  :biggrin2:
Zou ik wel even doen  :biggrin2: eentje woont nog thuis bij zijn ouders, op een zolderkamertje. En werd op dansles gestuurd door zijn moeder 'want misschien kom je nog wel een leuk meisje tegen'. Ik geloof dat hij eind 30 was :P

Ik kijk het vanwege mijn interesse's in de psychosociale contacten van mensen in de maatschappij  8)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2904652
eelke schreef: Zou ik wel even doen  :biggrin2: eentje woont nog thuis bij zijn ouders, op een zolderkamertje. En werd op dansles gestuurd door zijn moeder 'want misschien kom je nog wel een leuk meisje tegen'. Ik geloof dat hij eind 30 was :P

Ik kijk het vanwege mijn interesse's in de psychosociale contacten van mensen in de maatschappij  8)
:biggrin2: dat vet gedrukte, schuingedrukte en onderstreepte is ook de reden dat ik naar from Russia with love kijk!
Door eelke
#2904653
Mieke L. schreef: :biggrin2: dat vet gedrukte, schuingedrukte en onderstreepte is ook de reden dat ik naar from Russia with love kijk!
Zo moeder zo dochter he!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door