Zelf kunnen we niet meer bedenken dan gewoon kijken of het klikt tussen ons, Shanti en haar maar misschien heeft iemand hier nog een goede tip.
Hier even een fotootje van een paar maanden terug:

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
miik schreef: Ik zou ze eerst beide aan de riem houden en samen een stukje oplopen. Dan lekker snoepjes geven en even gezellig kletsen met elkaar.Amen
Als ze dan elkaar zo een beetje bekeken hebben, dan los laten en gewoon lekker doorlopen.
Heel veel succes ! Prachtige hond !
miik schreef: Ik zou ze eerst beide aan de riem houden en samen een stukje oplopen. Dan lekker snoepjes geven en even gezellig kletsen met elkaar.Helemaal mee eens.
Als ze dan elkaar zo een beetje bekeken hebben, dan los laten en gewoon lekker doorlopen.
Citaat van: miik op Vandaag om 13:41:53Dat. En bij het naderen van elkaar niet recht op elkaar aflopen als jullie als eigenaren elkaar een hand geven bijvoorbeeld, vaak wordt er dan even niet op de honden gelet wat in dit geval niet zo handig is. Weet je iets over de achtergrond van deze hond? Dan zijn er misschien dingen waar je rekening mee kunt houden. Heel veel plezier, het is een prachtige hond zo van de foto en ik hoop dat het klikt!!
Ik zou ze eerst beide aan de riem houden en samen een stukje oplopen. Dan lekker snoepjes geven en even gezellig kletsen met elkaar.
Juul schreef: Zo, mooi hoor. Dat is wel heel wat anders als een witte herder.Zeker weten, maar met wat haar eigenaar ons verteld heeft denken we dat ze wel bij ons past. Maar dat is natuurlijk ook iets waar we zondag op gaan letten.