Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2899316
ChantalKrijn schreef: Je mag ook weg als je klaar bent, je hoeft niet meer verplicht te blijven. Ideaal, wij beginnen om 10 uur, zullen half 11 wel aan de beurt zijn. Dus voor 12 uur zit ik al lang en breed weer in de auto  :biggrin2:
Ik snap dat de hele dag hangen niet prettig is (zelf aardig wat kattenshows gelopen) en het voor de dieren een stuk fijner is,maar vrees wel dat hiermee het aantal show bezoekers uiteindelijk gaat afnemen.
Natuurlijk loop je als exposant geen shows voor het bezoek, maar uiteindelijk brengen die bezoekers makkelijk geld op (ook voor de aanwezige winkels) en kunnen het potentiële pupkopers zijn die op een toegankelijke manier fokkers aan kunnen spreken..

Ik ga trouwens zelf op zaterdag kijken want dan zijn de Barbets :)
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2899325
de bezoekers die speciaal voor een ras komen kunnen ook zien hoe laat het ras aan de beurt is dus hoeven ook niet op de gok daarheen te gaan ;)  betreft winkeltjes ja denk dat ze minder omzet gaan draaien
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2899336
Niet elke bezoeker komt (al) specifiek voor een ras, je hebt natuurlijk ook zwevende kiezers :)

En wanneer de winkeltjes structureel minder verdienen zullen die straks ook niet meer willen komen en dat scheelt wéér inkomsten voor de organisatie.

Maar goed, dat is commercieel oogpunt, heb het western NK om deze reden zien sloffen (te weinig bezoekers en uiteindelijk dus onaantrekkelijk voor de winkeliers).
Zou toch zonde zijn.
Door **Jillaroo**
#2899364
Afgelopen keer in leiden vond ik het reuze meevallen met de terugloop. Veel mensen blijven gezellig na leuten en vertrekken dan als het hun uitkomt. En wij mochten tot de erering wachten dus werd het toch laat  ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#2902680
Succes voor degenen die vandaag gaan.

Ik heb net besloten dat ik Laddy toch zelf doe en niet mijn vriendin. Bij haar gaat hij zitten op de tafel tijdens het betasten, iets wat hij bij mij nooit gedaan heeft. Kreeg ze van de ringtrainster het advies om aan zijn ballen te zitten. Hij stond bij mij op schoot en als ik met mijn hand in de buurt van dat gebied kom verblikt of verbloost hij niet, blijft gewoon staan.  Gisteren geoefend met mijn hulp. Hij had nooit de neiging om te gaan zitten. Ik kan bij wijze van spreken voetballen met die ballen van hem. Gaat hij dan morgen toch de fout in dan heb ik het gedaan. Kan ik niemand iets verwijten. Ben benieuwd :D
Door ChantalKrijn
#2902696
Als hij toch de neiging heeft om te gaan zitten denk ik dat de ringtrainster dit bedoelde:

Afbeelding

Dus niet echt bij zijn ballen grijpen  ;D Maar een beetje kriebelen in lies-gebied. Dat wil nog wel eens helpen  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door