Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2907966
Mini's 3-tal schreef: Maxi zou nooooooit zeggen dat je oud bent, hooguit dat je er oud uitziet. Tenminste, ze zegt tegen mij altijd dat je niet oud hoeft te zijn om er oud uit te zien :biggrin2:
Dat zei ze tegen mij ook, geloof ik.  :biggrin2: Nu weet ik niet meer of ze het over jou had of dat ze het over mij had. Of over zichzelf...

:sofa:
#2907979
Vet gave speurles gehad in het bos bij st Nic. Hele leuke kruipdoorsluipdoor paadjes. Op 1 missertje na (meneer ging een haas zoeken in plaats van de juf), de sporen super mooi uitgelopen. Het ene spoor 1,1 het andere 1,3 km. Nu is ie lekker voldaan.

Ik had mezelf na het speuren een ijsje voor mijn keel beloofd, maar ik ga warme melk met honing maken. Onze loge werd net opgehaald en dan sta je nog even bij de deur en bbbbrrrrrr ik heb het koud. Laat het warme paasweekend maar komen!
#2907980
Mini's 3-tal schreef: Nouhhhh, rotopmerking? Noem het maar gewoon een #stootonderdegordelbijmensendietochalophetrandjevandeafgrondstondenqualabiliteit.

OT: Morgen om 04:00 op, pfffff.
Ach gossie, misschien kan een aaihond iets voor je betekenen?

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#2907987
Ronald schreef: Dat zei ze tegen mij ook, geloof ik.  :biggrin2: Nu weet ik niet meer of ze het over jou had of dat ze het over mij had. Of over zichzelf...

:sofa:
Ronald, jou zou ik ook nooit oud noemen, je bent toch ook pas 35 nietwaar? :biggrin2:
Kim_S schreef: Ach gossie, misschien kan een aaihond iets voor je betekenen?

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Hondje geeft hier het goede voorbeeld, die ligt op 1 oor. :biggrin2:
Baasje is dat dus ook aan het proberen.
#2907992
Maxi's 3-tal schreef: Ronald, jou zou ik ook nooit oud noemen, je bent toch ook pas 35 nietwaar? :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2:
Hondje geeft hier het goede voorbeeld, die ligt op 1 oor. :biggrin2:
Baasje is dat dus ook aan het proberen.
35??  :o
Das oud!  :biggrin2:

Braaf hondje en braaf baasje  :)
Sterkte morgen(heul)vroeg!  :-*
#2908037
Auw, paardrijden was nog niet het beste plan...  :-\ morgen dan toch maar echt eindelijk de osteopaat bellen... op de een of andere manier heb ik daar niet zo'n zin in ofzo  ::)

Maar het was wel lekker om er weer op te zitten, maar gewoon echt een te zere rug om lekker door te kunnen rijden. Jammer joh...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door