Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2907436
Mieke L. schreef: Toch wel vermoeiend, vrijdagavond laat op de bus naar Londen stappen daar s'morgens aankomen en dan weer s'avonds laat terugrijden en hier weer vanmorgen om tien uur aankomen. Eigenlijk gewoon twee nachten niet geslapen en een hele drukke dag van winkelen en lopen, en winkelen en lopen etc. gehad, ik ben kaaaapot!!!
Ik wilde wat zeggen, maar ik doe het niet. :biggrin2:

Klinkt verder wel als een heerlijk weekend zeg! :-*
#2907487
Ik heb ontzettend de pest in. Mijn kleine mini hp laptop doet het momenteel zo slecht dat een simpel word document openen al minimaal een uur duurt. En het downloaden van huiswerkopdrachten van school via hun site is een drama. Als überhaupt al op de site te komen is. Ik weet niet hoe het komt en ik ben niet slim genoeg om het op te lossen. Hij is een jaar of drie en eigenlijk voldoet het ding sowieso niet aan de eisen waarvoor we hem nodig hebben. Kan er ook geen powerpoint op maken en Vilja loopt nu echt vast met dingen voor school :'(
Verslagen maken, zaken downloaden. Het gaat allemaal niet. En dus ook geen mail met die dingen via een klasgenoot want dat opent ook gewoon niet. Heb mss pas over 3 mnd mogelijkheid voor andere laptop en dan is het schooljaar al zowat voorbij. Daarstraks echt ff hard zitten janken erom. Wil zo graag dat ze gewoon haar schoolwerk kan doen. En deze week nog stage dus ff ergens anders gaat ook niet. Dit kan er ook allemaal wel bij. Het is niet het enige deze week zeg maar....

*klaagmodus uit*

Ik ga zo maar slapen. Morgen zie ik wel.
#2907853
Mijn nichtje heeft besloten om een langharig kitten te nemen.

Ze wil niet twee, want dat is te duur. Ze wil hem niet laten helpen want hij gaat toch niet naar buiten en dan kan ze misschien nog eens kleintjes nemen. En ze wil ook geen volwassen kat  :-X

We hebben nu afgesproken dat ze een keer bij mij komt kijken en doorspreken wat het nu inhoudt, een kat in huis, maar ik ben bang dat ze er morgen gewoon 1 ophaalt. En mijn katten zijn helaas ook niet een lekker afschrikwekkend voorbeeld. (Nouja, fijn voor mij, maar onhandig in dit geval)
#2907855
Ik voel me wel heel tuttig dat ik, toen ik bedacht dat ik graag katten wilde, een jaar de tijd heb genomen om me in te lezen en te kijken of het zou passen in mijn huis. En nu dat ik groter woon, ik weer een jaar uittrek om te kijken of er misschien een burmeesje bij past (Terwijl ik heel graag een burmeesje wil).
#2907864
Ik ga zo eindelijk weer eens op het paard stappen :) jippie en brrr tegelijk... (oei oei oei het waait zo hard  ::) dan zitten er spoken in de bakrand).

Begin juli heb ik voor het laatst echt gereden, afgelopen oktober nog 2 x 15 min en nu kan ik het eindelijk weer op gaan pakken. Ik bereid me vast voor op de spierpijn morgen ;)
Door Martine-Tom
#2907866
Zoveel tijd heb ik er destijds ook niet aan besteed, een vriendin had een nestje, ik had net mijn flat, 1 van de kittens werd verstoten met 4 weken en die heb ik maar gewoon mee genomen, niet gehinderd door enige voorkennis, ik was zelfs bang van katten  :biggrin2:
Hij was eenzaam vond ik en ik wilde er een kat bij, de moeder van mijn stiefmoeder fokte perzen en had net een nest liggen waar er nog 2 van over waren gebleven, daar heb ik uiteraard de zielige zieke van meegenomen  :P (bleek achteraf broodfok, toen had ik nog nooit van die term gehoord)

Al met al is het best goedgekomen, al doende leert men en ze hebben een prima leven gehad.

Doki kwam omdat ik na het overlijden van Youp en Joris absoluut geen kat meer wilde en alles net de deur uit had gedaan  ::)
En omdat Doki niet alleen kon zijn kwam ik via via aan Freud, en ik geloof niet dat ze het slecht hebben hier  8)

Al denken ze daar nu even anders over, het luik naar de tuin zit dicht omdat ze een nieuwe schuur aan het zetten zijn en de tuin nu open is, zware mishandeling vinden ze! >:(
#2907939
Mini's 3-tal schreef: Maxi zou nooooooit zeggen dat je oud bent, hooguit dat je er oud uitziet. Tenminste, ze zegt tegen mij altijd dat je niet oud hoeft te zijn om er oud uit te zien :biggrin2:
Ik zeg altijd: zo oud als je eruit ziet wordt je toch nooit  :P
#rotopmerking  :biggrin2:
#2907941
Kim_S schreef: Ik zeg altijd: zo oud als je eruit ziet wordt je toch nooit  :P
#rotopmerking  :biggrin2:
Nouhhhh, rotopmerking? Noem het maar gewoon een #stootonderdegordelbijmensendietochalophetrandjevandeafgrondstondenqualabiliteit.

OT: Morgen om 04:00 op, pfffff.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door