En die dierenartsen vinden het allemaal geweldig want " ze zijn heel goed voor hun puppies"

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
inge58 schreef: Heeft iemand ernaar gekeken? Een labrador fokker die haar pups van 16 weken in een hok in de schuur heeft zitten,en een andere fokker die teckels en beagles fokt. Komt in de praktijk met twee nesten teckels van wel heel verschillende kleuren en vachtstructuur. Ik krijg daar altijd een vreemde bijsmaak van....Dat is nog het minst vreemd hoor.... Hij fokt verschillende groottes (kaninchen, dwerg en standaard) en ook nog eens langhaar en ruwhaar. De langhaar en de ruwhaar kennen meerdere kleuren.
En die dierenartsen vinden het allemaal geweldig want " ze zijn heel goed voor hun puppies"![]()
TessaThomas schreef: Ik zat alleen raar te kijken dat er eerst een enting ingeduwd werd en er daarna maar eens gekeken werd of ze wel helemaal gezond waren. (Volgens mij alleen bij die labradors)Oh dat deed mijn oude stads-da ook hoor
Die teckels vond ik stiekem enorm leuk, hoewel er wel wat vraagtekens bij kwamen.
TessaThomas schreef: Ik zat alleen raar te kijken dat er eerst een enting ingeduwd werd en er daarna maar eens gekeken werd of ze wel helemaal gezond waren. (Volgens mij alleen bij die labradors)Ik vond ze ontzettend leuk, maar hoe kan dat ook anders. Ik heb niet "intensief" genoeg gekeken om vraagtekens te kunnen plaatsen....
Die teckels vond ik stiekem enorm leuk, hoewel er wel wat vraagtekens bij kwamen.
Pauline schreef: Ik vond ze ontzettend leuk, maar hoe kan dat ook anders. Ik heb niet "intensief" genoeg gekeken om vraagtekens te kunnen plaatsen....Niet over de hondjes, maar over het verhaal. Het leek een leuke vent, maar over de twee nestjes en het fulltime voor de honden zorgen. Hoeveel heeft hij er dan?
Fynn schreef: Ik heb ook met verbazing zitten kijken naar de man die huisman was dus tijd had om veel met de honden bezig te zijnDat had Erna vorig jaar toch ook en daar worden toch ook niet zulke vraagtekens bij gezet?
Hij kwam met 2 nesten dat er überhaupt 2 nesten op 1 adres mogen liggen
Ik zei nog tegen mijn man ben benieuwd hoeveel honden hij thuis heeft zitten.
Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies