Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2918498
Vanmorgen het eerste "gevecht" met een handdoek die in de kist lag. Ik heb t met genoegen gevolgd :smitten:

OOk heeft Hope vanaf vandaag een panorama venster in haar kist. Als je puppy alleen bent, en alleen maar donkerbruine wanden hebt om naar te kijken, dan wordt het leven al snel saai.
Ik heb 1 ven de 2 instapschuiven een beetje gelift, en een kenneldeel aan de buitenkant gezet. Ontsnappen is er niet bij, maar vanaf vandaag kan Hope aan sight-seeing doen; plaatje hoort en natuurlijk bij;

Afbeelding

Hope kijkt naar voorbijgangers in de woonkamer :smitten:
Laatst gewijzigd door nova op zo 04 mei 2014, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#2918853
Vanmiddag voor het eerst op het gazon gras geweest, gazon kan ik t niet meer noemen :biggrin2:

dappere stapper:

Afbeelding

t ruikt heel vreemd, en ook weer zoooo bekend
Afbeelding

te hoog voor mijn, doe er iets aan...
Afbeelding

je doet het goed hoor meisje
Afbeelding

even onder 4 ogen...
Afbeelding

ben ik niet stoer?
Afbeelding

mijn mooie rooie bal
Afbeelding

en zo zie ik er van achteren uit, lekker kontje he?
Afbeelding


even naborrelen, het was een hele ervaring!
Afbeelding
#2919544
zit nu zelf met onze Faya op de 8e week van de dracht en lees net fragmenten van jouw verhaal, te beginnen met je enthousiasme na de echo en dan op pagina 11 lees ik over Hope dus toch even terugblikken......narigheid gehad, meid wat naar - iets waar we allemaal bang voor zijn! Met Faya verwachten we het 2e nestjes ( voor ons ook pas 2e nest want eerste golden waar we mee fokken ) en ik heb nu wel heel veel horrorverhalen gehoord, best beetje bang, angstig - 2 jaar geleden, Faya was toen 5 ging het te mooi eigenlijk dus ja, de dame is nu 7 en er kan zo veel mis gaan. Ik zie echter wel dat je zelf een hele mooie dame hebt gehouden en dat Hope het goed doet, dit geeft je hoop voor de toekomst en kracht om wel te geloven in een mooie dracht en geboorte bij een volgende poging..... wij bijten hier nog even nagels en vragen ons af of we alles wel goed doen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door