Ik ben wel nieuwsgierig

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Joss schreef: Is dat het datingprogramma waarin ze elkaar in hun blootje ontmoeten?yep
Joss schreef: Is dat het datingprogramma waarin ze elkaar in hun blootje ontmoeten?
Lizzy schreef: Ik ga niet kijken maar ik wou ff zeggen dat je onderschrift echt geniaaaaal isik schoot ook al in de lach, helemaal om de combinatie de de topictitel.![]()
![]()
![]()
![]()
K&D schreef: het is op tv hoor...Gegoegelt dat het op RTL 5 is om 20.30![]()
chipjolie schreef: hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S dan blijft er toch niks spannends over? ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooienTuttuttuttutt....wie het kleine niet eert...![]()
hahaha o wat slecht
chipjolie schreef: hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S dan blijft er toch niks spannends over? ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooienrtl5 20.30![]()
hahaha o wat slecht
*Dorothea* schreef: een onbewoond eiland, ben benieuwd hoe lang de bikinilijn zo blijftWhahahahaha![]()