Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3412488
Ahhhhhhhhhhhhh. Nou ja, hij is 90 jaar geworden. Niet in de wieg gesmoord zou mijn oma hebben gezegd. RIP Sean.

(wat is die man tot op hoge leeftijd mega aantrekkelijk gebleven he?!).
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3429722
The voice of my father.
Dit is de Finse versie, hij heeft hem ook in het Engels gemaakt, maar ondanks dat ik er geen woord van begrijp vind ik de originele versie het mooist.
Marko, de ex-bassist van Nightwish. Zo jammer dat hij is opgestapt. Op zijn YT staan trouwens nog meer pareltjes.


Gebruikersavatar
Door pluk
#3429730
Ronald schreef: do 15 jul 2021, 08:47 Daar word ik toch wel heel erg blij van! Dankjewel!
Pak daarna gelijk deze mee, wordt je nog blijer van
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3432234
Foto's bewerken, airpods in en luisteren naar NightWish
Ik was al vanaf het begin fan van ze, maar Floor tilt het toch weer naar een hoger niveau.

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432235
KarenH schreef: vr 10 sep 2021, 15:23 Foto's bewerken, airpods in en luisteren naar NightWish
Ik was al vanaf het begin fan van ze, maar Floor tilt het toch weer naar een hoger niveau.
Ja, ik vind Floor geweldig!
Jammer dat Marko Hietala gestopt is. Maar met het laatste virtuele concert heeft Jukka Koskinen wel laten zien dat hij goed mee kan komen met de rest.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3432236
Ronald schreef: vr 10 sep 2021, 15:41 Ja, ik vind Floor geweldig!
Jammer dat Marko Hietala gestopt is. Maar met het laatste virtuele concert heeft Jukka Koskinen wel laten zien dat hij goed mee kan komen met de rest.
Oh, heb je die gezien? Heel jammer van Marko, ik heb toch nog stiekeme hoop dat hij volgend jaar weer terug komt, maar die hoop zal wel ijdel zijn.
Ik volg Floor al vanaf After Forever, geweldige zangeres.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432237
Ik kwam bij één van de filmpjes ooit het volgende commentaar tegen:
‘Wat kan die vrouw toch prachtig zingen, er is echt niets dat ze niet kan zingen, ze kan zelfs het telefoonboek zingen en dan nog klinkt het geweldig'

En zo is het. Die vrouw heeft een ongelooflijke stem met een prachtig timbre en een gigantisch bereik. Ze zingt net zo makkelijk klassiek als modern, tranentrekkers en metal.

Heb je ooit de Ave Maria gezien van Marko en Floor?
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3432238
Ronald schreef: vr 10 sep 2021, 16:16 Ik kwam bij één van de filmpjes ooit het volgende commentaar tegen:
‘Wat kan die vrouw toch prachtig zingen, er is echt niets dat ze niet kan zingen, ze kan zelfs het telefoonboek zingen en dan nog klinkt het geweldig'

En zo is het. Die vrouw heeft een ongelooflijke stem met een prachtig timbre en een gigantisch bereik. Ze zingt net zo makkelijk klassiek als modern, tranentrekkers en metal.

Heb je ooit de Ave Maria gezien van Marko en Floor?
Haha, ja zo is het, wat geweldig toch als je dat kunt.
Ave Maria heb ik idd wel eens naar gekeken.
Die twee halen ook het beste in elkaar boven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door