Iemand die er een heeft?
Werkt dat wel met veel haren in huis?
Ik ben bang dat zo'n opvangbakje na 4 baantjes op en af gaan al vol zit.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef:ik lag ook helemaal in een deuk!
Elke keer weer tranen van het lachen hier. Vooral het eind vind ik zo hilarisch, die kat kijkt echt met een blik van: Human! It's broken, FIX IT!!
![]()
ChantalKrijn schreef: Hier ook eentje, een Neato.Dat klinkt wel goed! Ik zou het ding niet aan het werk moeten zien denk ik. Want dan word ik helemaal gek.
Het is een 'slimme' robotzuiger. Hij mapt de kamer en gaat dus niet random rond.
En het is een echte zuiger, ipv veel robots welke meer vegers zijn. Dat hoor je dan ook wel aan het geluid, maar hier staat hij toch 's nachts aan (programmeerbaar)
Ik vind het een ideaal ding, nu hoef ik zelf nog maar eens per week/2 weken zelf de stofzuiger te pakken voor lastige hoekjes (waar al minder in gaat zitten omdat dat ding elke dag haar rondje maakt).
Oh, nog een voordeel van de Neato![]()
Hij onthoudt waar hij wel en niet geweest is, dus ligt er een hond op de grond te pitten gaat hij daar omheen, en aan het einde van het rondje gaat hij nog even terug om te checken of 'object' al weg is, en doet dat plekje dan nog even.
Edit: Oja, het opvangbakje is bij de mijne best groot, eens in de paar dagen gooi ik hem even leeg.