Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3007269
Kim_S schreef: Gaan jullie naar Duutsland?  :D
O en ik hoop dat er geen foltermöglichkeiten zijn bij de bank, maar fördermöglichkeiten  :biggrin2:
Herr notar hat es foltermöglichkeiten genannt.  Eentje met humor  ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3007378
Kaio schreef: Gestern mahl beim notar gewesen, grundbuch, eigentum, sparkasse, tilgung und zinsen, bank mit 'foltermoglichkeiten' usw.
Dus ja het een en ander in werking gezet dus  :P
Toen we thuis met de hondjes gingen wandelen stonden fietsers naar ons huis te kijken, en hebben nog vragen gesteld voor hun zoon. Hoeveel grond, slaapkamers beneden en renovaties. Dus wie weet  :D
Leuk hoor en spannend!
Door heicke
#3007572
Kaio schreef: Selfkant
Is lekker wat dichter bij mijn familie ( en wegens contract ronald moeten we in D gaan wonen)
Da's hier vlakbij  :) Leuke huizen waar je nog een groot huis en veel grond voor een leuke prijs kan krijgen.

Onze kijkers hebben bij bank 1 de hypotheek niet rondgekregen. Ze hebben nu de spullen bij een andere bank liggen, al 2 weken blijft het nu weer stil  :-[ Zucht... Ik wou dat er eens wat schot in kwam en dat ik voor de winter echt invalt eindelijk kan oververhuizen.
Door Mowgli
#3007656
Kaio schreef: Selfkant
Is lekker wat dichter bij mijn familie ( en wegens contract ronald moeten we in D gaan wonen)
Wouw, dat is heeeel diep in Duitsland  :crazy2: Spannend dat het nu allemaal dichterbij komt!
heicke schreef: Onze kijkers hebben bij bank 1 de hypotheek niet rondgekregen. Ze hebben nu de spullen bij een andere bank liggen, al 2 weken blijft het nu weer stil  :-[
Balen j6oh! Ik duim dat ze bij bank 2 wél de hypotheek rondkrijgen..
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3007682
heicke schreef: Da's hier vlakbij  :) Leuke huizen waar je nog een groot huis en veel grond voor een leuke prijs kan krijgen.

Onze kijkers hebben bij bank 1 de hypotheek niet rondgekregen. Ze hebben nu de spullen bij een andere bank liggen, al 2 weken blijft het nu weer stil  :-[ Zucht... Ik wou dat er eens wat schot in kwam en dat ik voor de winter echt invalt eindelijk kan oververhuizen.
Hebben het op een moderner huis gehouden  ;) En qua tuin gaan we erop "achteruit", nog steeds lekker formaat hoor. En wel beter aangezien ik geen gras kan maaien (gaat mijn keel dichtzitten) en baas artose heeft in rug. Is wel zo handig minder onderhoud.  :)

Ik  :duimen: :duimen: :duimen: voor jullie dat de hypotheek goedgekeurd wordt. Je huis is wel scherp geprijsd.

Mowgli schreef: Wouw, dat is heeeel diep in Duitsland  :crazy2: Spannend dat het nu allemaal dichterbij komt!
Ja he hahaha. Plannen zijn tig keer gewijzigd geweest  ;D Maar is goed zo, positieve is lekker dichterbij familie. Zin in maar we moeten wel eerst ons huis verkocht hebben voor we kunnen verhuizen
Door lianneke
#3010037
Kaio schreef: Nou ik mag weer Afbeelding
Al weet ik pas morgen of ze morgen komen  ::)
Das ook niet leuk als je dat morgen pas weet. Maar wel weer een schoon huis dan.
Ben ook weer bezig,morgen vroeg weer kijkers.
Succes!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3010074
Dankjullie

En jij ook succes!
Ben nog niet te hard bezig, ze komen pas morgenavond dan, dat hebben die 3 varkens dan alweer bevuild. Vandaag de hondvrij zones voornamelijk doen  :biggrin2: en hun kennel denk ik, toch nog genoeg te doen  :biggrin2:
Door lianneke
#3010075
Kaio schreef: Dankjullie

En jij ook succes!
Ben nog niet te hard bezig, ze komen pas morgenavond dan, dat hebben die 3 varkens dan alweer bevuild. Vandaag de hondvrij zones voornamelijk doen  :biggrin2: en hun kennel denk ik, toch nog genoeg te doen  :biggrin2:
Komt me bekend voor, anders blijf je aan de gang. De meeste kamers gedaan, nu zijn ze verbannen naar de keuken, die doe ik dan morgenochtend.
Hoop dat het droog is morgen, anders loop ik weer te verkleumen in de regen als ik het huis uit mot. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door