Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2866668
Mijn broer woont daar vlakbij en ik woon een paar "dorpen" verderop, best te doen daar hoor niet zo gek druk als in de stad zelf ;) en weet nog een goede polier voor barfproducten vlakbij ook! ;)

Het huis in Groningen zag ik vandaag voorbij komen, een vriendin deelde hem op fb haha heel toevallig! Het is dat ik altijd erg heimwee heb en daarom niet zo ver weg wil wonen maar anders! (Als ik t geld had ;) ) prachtig!!
Door Antonia
#2866670
nikèdog2000 schreef:
ik heb gekeken
en alleen maar tering  tering tering zitten zeggen

ZO MOOI

waarom wil je daar weg?
ik heb niet het hele topic gelezen
Dat roep ik ook al een tijdje. Dit huis is echt mijn thuis. Maar én een echtscheiding én het verlies van mijn baan maken dat ik mij deze stek financieel niet meer kan veroorloven. Sorry Martine, ik zal je topic niet langer vervuilen.
Laatst gewijzigd door Antonia op di 04 feb 2014, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#2866692
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
O. Dan heb ik jouw huis al eens gezien. Prachtige kasteel - plavuizenvloer heb je!
...die hebben we zelf ook... :biggrin2:
Jammer dat je er niet kunt blijven.  :-\
Door Martine-Tom
#2866695
chipjolie schreef: Mijn broer woont daar vlakbij en ik woon een paar "dorpen" verderop, best te doen daar hoor niet zo gek druk als in de stad zelf ;) en weet nog een goede polier voor barfproducten vlakbij ook! ;)
Ik woon nu hartstikke rustig, leuk hoor maar heeft ook zo zijn nadelen, bijna geen bussen, geen tram, geen metro, 2 treinen per uur die de provincie in of uit gaan... Ik heb een aantal periodes in Noordwijk gezeten en dat was zo heerlijk, zou er zo willen wonen (maar die bewaren we wel voor als ik later groot ben  :biggrin2:) maar toen kwam ik er achter dat ik het wel heerlijk vind om gewoon naar de bus te lopen en elke 10 of 15 minuten gewoon een verbinding te hebben, ipv 1 keer per uur zoals hier. Je bent zoveel minder afhankelijk dan!
Qua barf zit ik daar ook beter  :biggrin2:
Ik wil het heeeel graag en klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar dromen mag altijd  :)

En ik kan er niks aan doen, ben zooo benieuwd wat zij van Zeeland gaat vinden  ;D
Door fransbulletje
#2866697
Antonia schreef: Helaas, het staat al bijna een jaar te koop en de belangstelling is minimaal.
Wow wat een prachtig huis!!!!
Laatst gewijzigd door fransbulletje op wo 05 feb 2014, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2866702
Chantal-Krijn is nu detective aan het spelen en rijd door de straat om te zien wat voor buurt het is  ;D
Door Lil
#2866734
Martine-Tom schreef: Ik woon nu hartstikke rustig, leuk hoor maar heeft ook zo zijn nadelen, bijna geen bussen, geen tram, geen metro, 2 treinen per uur die de provincie in of uit gaan... Ik heb een aantal periodes in Noordwijk gezeten en dat was zo heerlijk, zou er zo willen wonen (maar die bewaren we wel voor als ik later groot ben  :biggrin2:) maar toen kwam ik er achter dat ik het wel heerlijk vind om gewoon naar de bus te lopen en elke 10 of 15 minuten gewoon een verbinding te hebben, ipv 1 keer per uur zoals hier. Je bent zoveel minder afhankelijk dan!
Qua barf zit ik daar ook beter  :biggrin2:
Ik wil het heeeel graag en klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar dromen mag altijd  :)

En ik kan er niks aan doen, ben zooo benieuwd wat zij van Zeeland gaat vinden  ;D
Dat is mij ook te afgelegen. Ik heb alle voorzieningen 2 kilometer verderop. Zou ik kunnen fietsen, maar die stomme stijle berg maakt dat ik alles met de auto doe. Maar woon dus eigenlijk maar net buiten het grote dorp etc. In de stad en dat was echt stad, woonde ik 5 km van winkels vandaan! Bussen waren daar wel in overvloed, maar het station veel verder weg.
Door arenda
#2866736
Ik hoop voor je dat het lukt...omdat jij het zo graag wilt. Maar ik ben gillend uit de randstad vertrokken (nou ja, gillend? ) Ik kom oorspronkelijk uit Katwijk, heb in Noordwijkerhout gewoond en toen aldaar geëindigd in Voorhout, voordat ik naar Arnemuiden vertrok. En inderdaad, je woont hier in het Zeeuwse in een uithoek van Nederland, maar in België zit je dan weer zo. Er is ruimte, en de mooiste luchten van Nederland heb je absoluut hier. Ik hou van de rust, het niet altijd in een file moeten staan om ergens te komen, de mentaliteit van het "platteland" versus de verstedelijkte wereld.
Nope, al kreeg ik een miljoen toe, voor geen goud ging ik die drukte weer in.
Maar gelukkig zijn er net zoveel verschillen onder de mensen als dat er mensen zijn en hoop ik echt dat je je plekje vindt  :-*
Door Anne in Zweden
#2866763
arenda schreef: Ik hoop voor je dat het lukt...omdat jij het zo graag wilt. Maar ik ben gillend uit de randstad vertrokken (nou ja, gillend? ) Ik kom oorspronkelijk uit Katwijk, heb in Noordwijkerhout gewoond en toen aldaar geëindigd in Voorhout, voordat ik naar Arnemuiden vertrok. En inderdaad, je woont hier in het Zeeuwse in een uithoek van Nederland, maar in België zit je dan weer zo. Er is ruimte, en de mooiste luchten van Nederland heb je absoluut hier. Ik hou van de rust, het niet altijd in een file moeten staan om ergens te komen, de mentaliteit van het "platteland" versus de verstedelijkte wereld.
Nope, al kreeg ik een miljoen toe, voor geen goud ging ik die drukte weer in.
Maar gelukkig zijn er net zoveel verschillen onder de mensen als dat er mensen zijn en hoop ik echt dat je je plekje vindt  :-*
+ 1!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2866767
Super Martine! Ik hoop dat het je brengt wat je verwacht.

Ennuh... je kunt beter dingen doen dan later spijt hebben van dingen die je niet gedaan hebt!
Door Martine-Tom
#2866779
arenda schreef: Ik hoop voor je dat het lukt...omdat jij het zo graag wilt. Maar ik ben gillend uit de randstad vertrokken (nou ja, gillend? ) Ik kom oorspronkelijk uit Katwijk, heb in Noordwijkerhout gewoond en toen aldaar geëindigd in Voorhout, voordat ik naar Arnemuiden vertrok. En inderdaad, je woont hier in het Zeeuwse in een uithoek van Nederland, maar in België zit je dan weer zo. Er is ruimte, en de mooiste luchten van Nederland heb je absoluut hier. Ik hou van de rust, het niet altijd in een file moeten staan om ergens te komen, de mentaliteit van het "platteland" versus de verstedelijkte wereld.
Nope, al kreeg ik een miljoen toe, voor geen goud ging ik die drukte weer in.
Maar gelukkig zijn er net zoveel verschillen onder de mensen als dat er mensen zijn en hoop ik echt dat je je plekje vindt  :-*
Dankje  :-*

Ik had het ook echt nooit gedacht dat ik dit zou willen maar nu mijn leven best heel erg daar speelt en ik er een aantal keren langere tijd heb gezeten, vaak op visite kom enzo...ja ik voel me daar echt thuis  :)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2866782
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen qua openbaar vervoer etc. Ik ga duimen dat het doorgaat! Spannend hoor!
Door ChantalKrijn
#2866819
Martine-Tom schreef: Chantal-Krijn is nu detective aan het spelen en rijd door de straat om te zien wat voor buurt het is  ;D
Prima buurtje zo te zien hoor  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door