Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2875658
*Dorothea* schreef: Die dummy in jouw onderschrift ziet er anders heel smetteloos uit. Die van ons was ooit groen en ooit zat er een houtje aan het touwtje.  ;D
Hihi, ja speciaal voor de foto even een nieuwe dummie gepakt he...
De andere zien er niet meer zo smtteloos uit hoor ;)
#2875702
Danny schreef: Onze hondenschool...die zit in Hellevoetsluis.
Maar op de website van de FHN vind je de hondenscholen die aagesloten zijn bij de FHN en welke apporteersport geven.
Zit jij bij htc zuid-west nl? Ik zit me nog af te vragen of ik dat te ver rijden ga vinden. Helaas zijn er niet zoveel hondenscholen die apporteersport geven.
#2875731
Danny schreef: Ja klopt Cindy! Ik zou zeggen, zeker de moeite waard!
Zeker als je serieus wilt gaan apporteren!
Ik weet het nog niet, uur heen, uur terug. Is best een aanslag. Ik weet ook nog niet wat ik ga/wil doen. Vind dat er op veel scholen zo slecht les wordt gegeven dat ik zoiets heb van laat maar. Ik doe het wel voor de hobby...Vind het jammer dat ze de nullicentie hebben afgeschaft bij de FHN, vroegah kon je dan daarmee wedstrijden lopen...verder zijn wij veel weg in het weekend en vaak is training is het weekend.
#2875739
Danny schreef: Apporteer training is bij ons ook door de weeks.... ;)
Wat bedoel je met nullicentie?
Ja dat weet ik vandaar dat ik erover dub...weet jij wat de begineisen zijn? Ik wil vooralsnog gewoon hier bij de kc de basis gehoorzaamheid doen. Ik weet dat ze bij AHC je dan toch niet toelaten moet eerst SHH van de FHN hebben, zucht.

De nul licentie was een licentie die je kon aanvragen als je wedstrijden wilde lopen maar niet trainde (om wat voor reden dan ook) bij een aangesloten vereniging die apporteersport gaf. De nul licentie was dan 2* zo "duur" als de reguliere maar daarmee kon je dan wel deelnemen aan de wedstrijden/diplomadagen. Ze hebben dit een paar jaar geleden afgeschaft. Mijn eerste diploma's heb ik gelopen op nul licenties zowel met Terry als Jesse.
#2875793
Hey leuk topic! Ik kwam er gister achter dat de bacchanten deze cursus geeft en ik wil het met Dibbes gaan doen! Wanneer hebben jullie weer les? Ik zou eigenlijk gewoon is willen kijken, zonder Dib, om te zien of ik het wat vind voor hem. Staat in ieder geval op mijn lijstje om te bellen deze week.
#2875808
Het is niet zo dat je perse eerst gehoorzaamheid gedaan moet hebben, maar er moet natuurlijk wel appel op de hond zitten. Maar ik ga er vanuit dat dat bij jou wel goed zit als je eraan gaat beginnen.
Anders gewoon eens bellen of langs gaan.
#2875814
Cindy de Wolf schreef: Ja dat weet ik vandaar dat ik erover dub...weet jij wat de begineisen zijn? Ik wil vooralsnog gewoon hier bij de kc de basis gehoorzaamheid doen. Ik weet dat ze bij AHC je dan toch niet toelaten moet eerst SHH van de FHN hebben, zucht.

De nul licentie was een licentie die je kon aanvragen als je wedstrijden wilde lopen maar niet trainde (om wat voor reden dan ook) bij een aangesloten vereniging die apporteersport gaf. De nul licentie was dan 2* zo "duur" als de reguliere maar daarmee kon je dan wel deelnemen aan de wedstrijden/diplomadagen. Ze hebben dit een paar jaar geleden afgeschaft. Mijn eerste diploma's heb ik gelopen op nul licenties zowel met Terry als Jesse.
Ik doe zelf jachttraining en heb een proefles bij de bacchanten meegelopen, vind de jachttraining leuker om te doen en dat is voor mij ook op een handigere dag, vrijdagmiddag kan ik altijd. Bij de bacchanten is het op zaterdagochtend, 9u de gevorderde en de beginners anderhalf uur later.
Ik probeer nu zo een startlicentie te krijgen en hoop dat dit lukt want ik zou graag een diplomadag en een werkproef meedoen.
Jachtproeven is met een x grote poedel niet mogelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door