Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2905083
zurca schreef: Op het zand is een loslopende hond geen probleem, zelf wij met onze windhonden mogen daar de honden los laten.. Maar in het bos is het absoluut een dikke nee! Natuurlijk zijn er mensen die hun hond gewoon los laten maar wat ik begrepen heb zijn de boswachters echt streng in de bossen....
Nou op het zand kun je natuurlijk uren lekker dwalen, dus geen probleem om ze in het bos even vast te houden.
Door zurca
#2905130
*Dorothea* schreef: Nou op het zand kun je natuurlijk uren lekker dwalen, dus geen probleem om ze in het bos even vast te houden.
Op het zand kan je idd. heerlijk wandelen, ik vind het er altijd weer geweldig! Je kan er nog echt zo'n "alleen op de wereld gevoel" krijgen :)
Veel plezier op't zand....
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2905527
Zo we zijn weer terug, het is maar goed dat we hier hadden gelezen over verdwalen en we bewust ons vertrekpunt hadden vastgelegd, want het viel niet mee hoor om de auto terug te vinden. Ik dacht toch echt dat ik richting uitkijktoren liep, stonden we ineens bij radio kootwijk  :o
Maar wat een mooi gebied. De honden vonden het helemaal geweldig.
Door zurca
#2905539
Whoeps... radio kootwijk...toen moesten jullie nog een stukkie naar de uitkijtoren, heel stukkie de andere kant op :biggrin2:
Maar het is daar zeker prachtig wandelen!
Door henneke
#2905568
machtig mooi gebied ja , volgens Salto het walhalla omdat er een heleboel kleine vogeltjes vliegen waar je heel leuk achteraan kan sjezen maar dat mocht dan weer niet van mij omdat er ook een hoop wildsporen te zien waren en ik niet wil dat hij opeens ontdekt dat reeen jagen ook heel leuk is , dus die kleine heeft wel een stukje aan de riem gelopen om tot rust te komen .
Gebruikersavatar
Door joel
#2905634
Het is dat we daar nu een paar keer gewandeld hebben, maar zon eerste keer wandelen is geheid verdwalen....maar heerlijk verdwalen dan he!!!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2905644
joel schreef: Het is dat we daar nu een paar keer gewandeld hebben, maar zon eerste keer wandelen is geheid verdwalen....maar heerlijk verdwalen dan he!!!
Nou de eerste keer was het niet, ik ben daar al twee keer een hele week op vakantie geweest.  ;D
Maar gelukkig heeft Henneke een GPS.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door