Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2846793
*Lia* schreef:
Oh toch iets vasts te eten. Ik zag al iemand voor me met een duister drankje. Geen honger is al gauw niets koken  :biggrin2:  Eetse  :D
Kun je ook best de blender op zetten, beetje tomaten sap erbij! :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2846848
hannabelgje schreef: Zullen we echt ophouden over tuinbonen? Brrrrr :-\
Goed idee, de volgende die over tuinbonen begint krijgt meteen een ban  :biggrin2:

Geldt ook voor bleekselderij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2846850
Angelique schreef: Goed idee, de volgende die over tuinbonen begint krijgt meteen een ban  :biggrin2:

Geldt ook voor bleekselderij  :biggrin2:
Oooooh Miiiiiiiiiieeeeeekeeeeeeeeeeee  ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2846872
Angelique schreef: Vraag of Angel een groene griezel voor je draait, die zijn echt ook goddelijk lekker.
Dank u dank u. :biggrin2:

Maar ik heb er ook af en toe eentje met bleekselderij gemaakt en ook die was erg lekker.
Ben er nu al een tijdje helemaal uit trouwens. ::)
Door jasmijn
#2846903
Ik heb mijn domo blentje nu al vanaf maandag binnen ( moest er de doucht voor uit rennen  >:( ::) )
En heb nu al een paar smoothie gemaakt met wat ik nog in huis heb ( moet nog boodschappen gaan doen  :-X )
Het is wel wennen hoor, werkt heel anders dan een gewonen blender  :-\
Je moet namelijk eerst de harden dingen in de fles doen en dan pas de zachte dingen omdat je de beker om draad als je gaat belenderen, de eerste keer had ik het fout gedaan en moest ik alles er uit gooien en opnieuw er in doen  ::)
De eerste was met banan, appel, sinaasappel en wortel  :drink:

En vandaag had ik een helen lekker gemaakt met wortel, courgette, snoep tomaatjes, banaan, mandarijn, sinaasappel, maka poeder, kokos olie en rozemarijn honing :dribble: 
Die was echt heel lekker  :drink:
Net de zelfde voor mijn vriend gemaakt alleen was de banaan vergeten  :doh: maar vriend lief vind het echt heel erg lekker  8)
Zo wil ik er nog wel een paar maken, helaas is bijna al mijn fruit op  >:(  ::)  :biggrin2:
Het is voor mij echt de manier om fruit en groenten te eten, normaal koop ik het wel maar kan het dan rotend weer weg gooien  :-[
Dit gaan we er dus in houden  8)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2846938
Angelique schreef: Goed idee, de volgende die over tuinbonen begint krijgt meteen een ban  :biggrin2:

Geldt ook voor bleekselderij  :biggrin2:
ik neem nog een pistoletje oude kaassalade  :P en een slokkie bokbier
Door eelke
#2846943
Maxi's 3-tal schreef: Dank u dank u. :biggrin2:

Maar ik heb er ook af en toe eentje met bleekselderij gemaakt en ook die was erg lekker.
Ben er nu al een tijdje helemaal uit trouwens. ::)
Ja, zie je nou!
Mieke L. schreef: tuinbonen bleekselderij  :biggrin2:
;D

De gebande weten waar ze terecht kunnen he!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door