Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Voor de recepten en het programma kun je of het boek kopen vanaf 2 januari, of de app downloaden of mij een pb sturen met daarin je emailadres en dan stuur ik je het bestand door.
Ik raad wel de app aan omdat ik die gewoon heel praktisch vind en er ook veel motivatiemateriaal bij zit.  ;)
Door toscak
Ik ga denk ik ook maar weer eens mee doen. Laatste 2(?) keer niet meegedaan omdat ik al zoooo gezond was, dat ik het gevoel had dat ik anders een beetje zou overdrijven. Nu merk ik dat de klad erin komt en ik ineens weer de hele dag snoep enzo. Heb gisteren zelfs cola gedronken, nou dat is echt al 2 jaar geleden  :biggrin2:. Met een nieuwe pup is mijn leven gewoon een zooitje  :biggrin2:

Dus... lekker weer van start
Door EllenL
Ikke doe weer mee 8)
Ben wel benieuwd hoe het boek nou uiteindelijk wordt, ik heb met de spring clean de taster versie gekocht en die wordt als het goed is in januari ge-upgrade naar de uiteindelijke versie :)

En ik kan de app inderdaad ook van harte aanbevelen! En het samen doen hier op bp. Ben op facebook ook al reclame aan het maken, haha. Nou nog even met mijn ouders overleggen dat ze de verjaardag van pa maar het weekend er voor moeten vieren (hij is 15 januari jarig), dat is dan een mooie afsluiting voor ik weer even heul gezond ga doen ;)
Door hannabelgje
Het 5 daagse programma is niet zo kostbaar. 
En ja het is 5 dagen alleen sapjes en smoothies.
Ik probeer de ingrediënten zo veel mogelijk biologisch te houden, maar dat lukt niet met alles. Beter die vijf dagen sappen met ook niet biologische groenten/fruit dan niet sappen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door