Misschien dat we ooit nog volledig op Barf over gaan maar voorlopig niet.
De foto's zijn niet altijd een goed aangezien veel met een mobiel gemaakt worden en Kimo erg bewegelijk is

Dit was zijn eerste ervaring met Barf.
Een kippennek.

Die ging er met veel smaak in. Inmiddels moeten we oppassen dat hij ze niet heel inslikt.
Daarna kreeg hij kwartel.
Dat vond hij vreemd maar uiteindelijk heeft hij hem helemaal op.

Mijn vader gaat nog wel eens vissen. Normaal gooit hij de vissen altijd terug, maar toen hij ging zeevissen heb ik gevraagd of hij was vis mee wilde nemen voor Kimo. Dat werd uiteindelijk bijna 3kg Wijting. Kimo lust geen zalm, dus het was even afwachten of hij dit zou eten.

Maar ook dat ging er met smaak in. Ik vond het zelf wat minder want de ogen rolde over de grond :s
Inmiddels heb hem via wat tips van wat mensen hier hem kunnen leren op uit zijn voerbak te eten.
Hij heeft ook al kippenruggen en looppoten op. Daar heb ik geen foto's van helaas. Hij heeft echter nu weer uitslag op zijn rug en we denken dat dat van de looppoten komt. De laatste keer dat hij dat had had hij een gepofte looppoot op. Even een tijdje niet meer geven dus.
Voorlopig houden we het bij gevogelte. Als hij heeft gewisseld gaan we andere soorten vlees proberen.