Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
#2791826
[quote="chipjolie"]
dat rimpel buikjeee :smitten: 

bedoel je die van mij ramses? :)
Afbeelding
[/quote]

Jaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ik! Dit is toch echt geweldig!
Laatst gewijzigd door Ramses1 op di 22 okt 2013, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fem.
#2800304
De foto's helpen wel meer moed te geven om te barfen. Ik vind het nog steeds erg eng. De pups zijn prachtig
Door miik
#2800721
[quote="fem."]
De foto's helpen wel meer moed te geven om te barfen. Ik vind het nog steeds erg eng. De pups zijn prachtig
[/quote]

Gewoon beginnen met datgene waar je je prettig bij voelt en je kan altijd meer info vragen !
Ik zag het vandaag weer.... mijn kitten dat ik op vers heb afgespeend had ik een halve kwartel gevoerd. En ze at eigenlijk alles op, alleen de wish bone bleef liggen, die was denk ik te hard voor haar (ze heeft nu veel kiezen los hangen ivm wisselen). Ik vind dat zo mooi om te zien, dat ze zelf aangeeft wat wel kan en wat niet kan !
Gebruikersavatar
Door Madelief.
#2826261
Super mooi om te zien!
Ik vond het ook geweldig goed bevallen, twee nesten barfende pups. Al was dat deels ook KVV, omdat het zo veel werk was ;-)

Nooit over nagedacht, samen eten, apart eten. Zit wel wat in.
Mijn pups aten botwerk altijd gezamelijk (en dan inderdaad in overschot), en vlees/orgaan afgepast apart. Dta was mijn manier om te zorgen dat ze voldoende orgaan etc binnen zouden krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door