Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#2748194
eelke schreef: Ja niet piepen Koekje, ik ben 25 en heb nu al een 'Saskia-bosje' ;)  >:(

Waarom kom je niet hier wonen Saskia?
Waar is hier???????
Saskia
Door Martine-Tom
#2748357
bloemetje schreef: Een veelbelovend gescoord met theo op ahoy!! we zijn megatrots ;D
;D ;D ;D ;D
Ik snapt er geen moer van, ik dacht dat je Theo=TMG bedoelde  ;D ;D ;D
Door Martine-Tom
#2748358
koekje schreef: Ik heb weer eens debiel gedroomd. Er was een oude klasgenoot overleden en ik was op een receptie daarvan. En daar kreeg iedereen een zeepje met zn naam.
Ik heb gedroomd dat ik mijn bovenbenen scheerde en dat er maar zwart lang haar bleef teruggroeien...

Wie wint?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#2748360
Martine-Tom schreef: Ik heb gedroomd dat ik mijn bovenbenen scheerde en dat er maar zwart lang haar bleef teruggroeien...

Wie wint?  :biggrin2:
Maar het is toch normaal dat er na het scheren vanzelf weer lang zwart haar terug groeit? Hier is dat wel zo.
Of heb jij paars haar op je benen?  :P
Door Martine-Tom
#2748361
koekje schreef: Maar het is toch normaal dat er na het scheren vanzelf weer lang zwart haar terug groeit? Hier is dat wel zo.
Of heb jij paars haar op je benen?  :P
Nee maar ik kan er normaliter geen vlecht in leggen  :biggrin2:
Stond best charmant eigenlijk  ;D
Gebruikersavatar
Door kira
#2748362
Voortuin onkruid vrij gemaakt. Nu probeer ik de kleine beer uit te leggen dat ik het te warm vind voor een wandeling en dat we wat later gaan. Dat is best lastig. Grote beer had vanochtend een vergissing. Ze heeft een uur gewandeld. De rest van de week zal ze wel niet meer willen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door