Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2733775
Ik heb de telefoon ingeleverd in de Hi winkel in Weert. Net gebeld en ze gaan het in orde maken. Volgens hun was het nog niet afgeschreven en gingen ze dat nu ook niet doen. Ik moest het ontvangstbewijs mailen en dan gingen ze het in orde maken. Er was een foutje in hun systeem. Lekker foutje. Ik had er gisteren toch echt ff buikpijn van. Is veel centjes die ik nu niet missen kan en ik heb het ding ook gewoon netjes ingeleverd. Ik hoop dat het zo inderdaad opgelost is.
Zoë is nog steeds erg moe van gisteren. Ik laat haar maar lekker slapen.
Door calimero_a
#2733784
koude douche voor gemeente Enschede  >:( >:( >:(

Wij hebben een pasje waarmee we vuilnis weg kunnen gooien (houd pasje voor container, klik deksel gaat open, vuilniszak erin, deksel dicht). Het pasje deed het niet meer. Je gaat met pasje naar de gemeente zodat je een nieuwe kan krijgen. Als de chip niet meer werkt kost het je niks, als het pasje in stukken ligt kost het je 10 euro. Oude pasje HEEL ingeleverd en tóch een rekening gekregen. Gemeente gebeld: "u moet gewoon betalen".  >:( >:( >:(
Door hannabelgje
#2733893
Ik probeer het netwerk van mijn printer te wijzigen, maar wat ik ook doe, hij wil niet printen. Ja als ik de usb aansluit wel, maar niet via mijn netwerk. Lekker handig. Iemand nog tips?
Door Mowgli
#2733913
hannabelgje schreef: Ik probeer het netwerk van mijn printer te wijzigen, maar wat ik ook doe, hij wil niet printen. Ja als ik de usb aansluit wel, maar niet via mijn netwerk. Lekker handig. Iemand nog tips?
Misschien nieuw installeren?
Ik heb ook regelmatig problemen gehad met de printer in ons netwerk. Bij mij hielp het dan om de printer opnieuw te installeren
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2733929
hannabelgje schreef: Ik probeer het netwerk van mijn printer te wijzigen, maar wat ik ook doe, hij wil niet printen. Ja als ik de usb aansluit wel, maar niet via mijn netwerk. Lekker handig. Iemand nog tips?
Wat is het merk/type van de printer?
Heeft de printer een vast IP-adres of een DHCP-adres?
Zit er een configuratie-CD bij?
Heb je die al gebruikt?
Zit er een handleiding bij?
Heb je die al geraadpleegd?
Door eelke
#2733931
Nynke schreef: Ik heb een heel klein beetje de schuur opgeruimd  :D  het zal hoogstwaarschijnlijk niemand opvallen, maar ik heb toch 2 dingen weggegooid  :biggrin2:
:thumbup:


Ik moet ook nog eens kritisch rondlopen en dan langs de stort...

Ben de stad in geweest, eindelijk een bikini gehaald, 2 shirts (dezelfde maar de ene een maat groter en dan is het een perfect jurkje, en de andere is perfect als lang tshirt :P ) slippers en een schaartje om hondenteenhaar mee te knippen. En een agenda. Bekaf nu. Maar het was heel fijn.

Oh ja, en nog een paraplu'tje want het regende.
Door K&D
#2733943
calimero_a schreef: koude douche voor gemeente Enschede  >:( >:( >:(

Wij hebben een pasje waarmee we vuilnis weg kunnen gooien (houd pasje voor container, klik deksel gaat open, vuilniszak erin, deksel dicht). Het pasje deed het niet meer. Je gaat met pasje naar de gemeente zodat je een nieuwe kan krijgen. Als de chip niet meer werkt kost het je niks, als het pasje in stukken ligt kost het je 10 euro. Oude pasje HEEL ingeleverd en tóch een rekening gekregen. Gemeente gebeld: "u moet gewoon betalen".  >:( >:( >:(
Gewoon terugetteren en een bezwaarschrift indienen en uitstel van betaling vragen :biggrin2: Kost 1 postzegel en bezorgt je enige vermaeck ende genoegdoening,  ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk niets oplevert.
Voorbeeldbrieven genoeg op google.
Door Urs
#2733965
Even naar de kvk geweest om de maatschap in te schrijven, een uur in totaal in de auto om daar 10 minuutjes binnen te zitten....

Maar goed de boel is geregeld en nu de verhuizing gaan voorbereiden.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2734010
Lekker naar de markt geweest. Kreeg wel een flinke regenbui en mijn kleine parapluutje hielp niet echt. 3 zalmkoppen met lijf voor Duke gehaald en voor mijzelf en vriendin schoongemaakte ananas (zijn maar 1 euro en zoooo lekker) Verder lekker Turks versgebakken plat brood voor mijn lunch en zalm voor erop (speciaal tentje voor alleen diverse gerookte zalm. 3,50 voor 250 gram, dus woensdags is feest voor mij. en de donderdag ook  ::) )
Verder nog wat kaas bij de favo kaasboer gehaald en toen weer aan het werk. Mwahhh, vandaag niet zo'n zin. Ze zijn hier de muren aan het verven en ik krijg het er benauwd van. Bah.

Nog twee dagen, dan is het weer weekend.  :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#2734055
Nee, hij staat hier. En dan later vanavond gaat de tomatensaus in potten. En dan de potten weer in het kastje.
Ik moet alleen nog heel veel tomatensaus maken, met deze batch erbij ben ik pas op 1/3 van mn minimale voorraad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door