Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2732310
charmed schreef: Onze dierenarts in onze oude woonplaats vraagt geen consult, daar betaal je alleen de medicijnen (als je die al nodig bent)
huh hoe kan dat nou?
Gebruikersavatar
Door kira
#2732328
Rabiës prik 19 euro en de check voor het prikken 18 euro. Grote beer was nr drie en hoefde alleen haar prik te betalen. Dat gezondheid kijken vond ik een wassen neus voelen in de buik na mijn verzoek want de dames waren loops geweest ogen kijken en dat was het.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2732334
De mijne controleert ook op vlooien en bekijkt de oren, maar je betaald wel elk jaar naast de enting voor de gezondheidscheck.. Gelukkig alleen op 1-jarige leeftijd bij mij
kira schreef: Rabiës prik 19 euro en de check voor het prikken 18 euro. Grote beer was nr drie en hoefde alleen haar prik te betalen. Dat gezondheid kijken vond ik een wassen neus voelen in de buik na mijn verzoek want de dames waren loops geweest ogen kijken en dat was het.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2732341
*Lia* schreef: 13.50 en op afspraak 18.50
Eskens in Moerstraten. Vers komt nog niet echt over, maar daar heb ik poep aan.
Angelique schreef: Dat is vast niet bij de Visdonk  :o

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen Visdonk. Daar ben je al arm als je op de bel drukt  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door *Lia* op ma 05 aug 2013, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fido
#2732347
Leuk topic om te lezen.

Bij ons betaal je naar tijd, dat vind ik wel zo eerlijk  ;)
10 min. = 30 euro, 20 min. = 40 euro en 30 min. = 50 euro. In het weekend zijn de prijzen het zelfde.
Als men voor vaccinatie komt betaal je een prijs voor het vaccineren. Daar komt geen consult kosten bij tenzij de persoon zooooooooveel vragen heeft buiten de vaccinatie en klinisch onderzoek om (soms willen mensen "dingen" verzamelen voor als de hond/kat toch gevaccineerd worden).

Mag ik jullie ook een vraag stellen? Iets waar ik al een tijdje over nadenk.........
Ik vind het eigenlijk raar dat je in een praktijk, tenminste in de praktijken die ik ken, voor alle dierenartsen dezelfde consult prijs betaald. Ik zit er aan te denken om verschil in consult tarief te gaan maken gebaseerd op het aantal diploma's, nascholingen en praktijkervaring in jaren enz.
Het voegt mij steeds minder dat een klant in onze praktijk voor Erwin met ondertussen tig diploma's en 25 jaar praktijkervaring hetzelfde tarief gerekend wordt dan onze andere da die dat (nog) niet heeft.
Uiteraard krijgt de klant de keuze!

In andere branches is het namelijk heel normaal dat je verschillende tarieven hebt gebaseerd op meer diploma's en werkjaren/ervaring.
Wat vinden jullie daarvan?
Door eelke
#2732350
*Lia* schreef: Eskens in Moerstraten. Vers komt nog niet echt over, maar daar heb ik poep aan.


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geen Visdonk. Daar ben je al arm als je op de bel drukt  :biggrin2:
Ohw, Moerstraten niet zo'n fan van  :-[ ik ga soms naar Steenbergen of anders naar Halsteren (en dan niet die praktijk die bij steenbergen hoort)
Fido schreef: Leuk topic om te lezen.

Bij ons betaal je naar tijd, dat vind ik wel zo eerlijk  ;)
10 min. = 30 euro, 20 min. = 40 euro en 30 min. = 50 euro. In het weekend zijn de prijzen het zelfde.
Als men voor vaccinatie komt betaal je een prijs voor het vaccineren. Daar komt geen consult kosten bij tenzij de persoon zooooooooveel vragen heeft buiten de vaccinatie en klinisch onderzoek om (soms willen mensen "dingen" verzamelen voor als de hond/kat toch gevaccineerd worden).

Mag ik jullie ook een vraag stellen? Iets waar ik al een tijdje over nadenk.........
Ik vind het eigenlijk raar dat je in een praktijk, tenminste in de praktijken die ik ken, voor alle dierenartsen dezelfde consult prijs betaald. Ik zit er aan te denken om verschil in consult tarief te gaan maken gebaseerd op het aantal diploma's, nascholingen en praktijkervaring in jaren enz.
Het voegt mij steeds minder dat een klant in onze praktijk voor Erwin met ondertussen tig diploma's en 25 jaar praktijkervaring hetzelfde tarief gerekend wordt dan onze andere da die dat (nog) niet heeft.
Uiteraard krijgt de klant de keuze!

In andere branches is het namelijk heel normaal dat je verschillende tarieven hebt gebaseerd op meer diploma's en werkjaren/ervaring.
Wat vinden jullie daarvan?
Kweenie....als ik dan alleen op donderdagochtend kan en voor een simpel iets kom maar dan toevallig net Erwin werkt of tijd heeft...
Door *Natasja*
#2732353
eelke schreef: Ohw, Moerstraten niet zo'n fan van  :-[ ik ga soms naar Steenbergen of anders naar Halsteren (en dan niet die praktijk die bij steenbergen hoort)

Ik zit sinds een paar jaar in Roosendaal, bij de Gezelschapsdierenkliniek. Ik weet niet of dat voor jou aan te rijden is?
Door Martine-Tom
#2732356
eelke schreef: Kweenie....als ik dan alleen op donderdagochtend kan en voor een simpel iets kom maar dan toevallig net Erwin werkt of tijd heeft...
Ja dat dus...Als ik alleen een teek wil laten verwijderen en alleen Erwin heeft dienst is het niet zo'n fijn idee dat ik dan meer moet betalen. Als ik echter met een lastig geval kom, Doki ofzo  :P vind ik het weer minder erg, dan maak ik ook echt gebruik van de kennis en extra opleidingen  :)
En of het fair is, geen idee maar ik denk wel dat het zo werkt, dat als je dat als standaard door gaat voeren je wel een vermindering in klanten gaat zien...
Door *Natasja*
#2732357
Fido schreef: Leuk topic om te lezen.

Bij ons betaal je naar tijd, dat vind ik wel zo eerlijk  ;)
10 min. = 30 euro, 20 min. = 40 euro en 30 min. = 50 euro. In het weekend zijn de prijzen het zelfde.
Als men voor vaccinatie komt betaal je een prijs voor het vaccineren. Daar komt geen consult kosten bij tenzij de persoon zooooooooveel vragen heeft buiten de vaccinatie en klinisch onderzoek om (soms willen mensen "dingen" verzamelen voor als de hond/kat toch gevaccineerd worden).

Mag ik jullie ook een vraag stellen? Iets waar ik al een tijdje over nadenk.........
Ik vind het eigenlijk raar dat je in een praktijk, tenminste in de praktijken die ik ken, voor alle dierenartsen dezelfde consult prijs betaald. Ik zit er aan te denken om verschil in consult tarief te gaan maken gebaseerd op het aantal diploma's, nascholingen en praktijkervaring in jaren enz.
Het voegt mij steeds minder dat een klant in onze praktijk voor Erwin met ondertussen tig diploma's en 25 jaar praktijkervaring hetzelfde tarief gerekend wordt dan onze andere da die dat (nog) niet heeft.
Uiteraard krijgt de klant de keuze!

In andere branches is het namelijk heel normaal dat je verschillende tarieven hebt gebaseerd op meer diploma's en werkjaren/ervaring.
Wat vinden jullie daarvan?
Zolang je inderdaad de keuze hebt, zou ik er geen problemen mee hebben. Maar als je, zoals Eelke ook al aangeeft, alleen op een bepaalde dag kunt en alleen Erwin op die dag spreekuur heeft, ben je natuurlijk wel de Sjaak (financieel gezien dan  :biggrin2:).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door