Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3397567
pearlsofpassion schreef: ma 16 mar 2020, 06:45 Het is qua temperatuur heerlijk, en zaterdagvoormiddag was heeerlijk zonnig, namiddag en gisteren alweer compleet bewolkt. Maar wel voornamelijk droog! Dus dat is al heel leuk. Het water is al weggezakt. En ze geven nu 2-3 dagen erg mooi weer. Hier en daar wel wat wolkjes. Ik ben benieuwd! :)
Echt, wauw, hier ploeter ik in de tuin nog door de blubber.

Zolang er geen harde wind en regen is, heb ik even niets te klagen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397574
src_esther schreef: ma 16 mar 2020, 08:28 Echt, wauw, hier ploeter ik in de tuin nog door de blubber.

Zolang er geen harde wind en regen is, heb ik even niets te klagen.
Nou ja, weggezakt is relatief. M'n konijnen verdrinken niet meer in de tunnel en het stoomt niet meer af uit de gazon. Maar je zakt nog steeds weg in de blubber en de wei achter onze tuin staat nog steeds onder.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397599
Nou ja, nog steeds geen zon gezien vandaag, en ze voorspellen er ook geen meer. Met een beetje geluk morgen een beetje... :(
Warm is het wel.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3397600
pearlsofpassion schreef:Nou ja, nog steeds geen zon gezien vandaag, en ze voorspellen er ook geen meer. Met een beetje geluk morgen een beetje... :(
Warm is het wel.
Hier wel een lekker zonnetje, terwijl wij gister geen zon hadden (wat wel voorspeld was)..... krijg meteen de lentekeiebels ;) ....
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397603
De zon is hier inmiddels vertrokken. Ik heb heerlijk in het zonnetje koffie gedronken vanochtend!
Door src_esther
#3400069
Wat een heerlijk zonnetje en nu voelt het ook echt als een mooie lentedag. Ik raad iedereen die naar buiten gaat zich in te smeren. Afgelopen week ben ik al een paar maal licht verbrand (de randjes van mijn oren doen au en zitten korstjes op), zelfs gisteren terwijl er de hele dag bewolking hing...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3400082
Pijnlijke huid met wonden van dit lentezonnetje? :o Heb jij huidtype -4 dan?
Als ik jou was, zou ik voortaan dagelijks sunblock smeren en bedekkende kleding (en hoed enzo) aanschaffen. Vit D kan ook in een pilletje oid.
Door hannabelgje
#3400084
koekje schreef:Pijnlijke huid met wonden van dit lentezonnetje? :o Heb jij huidtype -4 dan?
Als ik jou was, zou ik voortaan dagelijks sunblock smeren en bedekkende kleding (en hoed enzo) aanschaffen. Vit D kan ook in een pilletje oid.
Er wordt hier ook gewaarschuwd. Vanwege de schonere lucht schijnen de uv stralen sterker te zijn en je verbrand nog vlugger nu. Lentezon is sowieso best verraderlijk, de straling is sterk maar de temp vaak nog niet zo hoog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door src_esther
#3400101
koekje schreef: za 04 apr 2020, 13:55 Pijnlijke huid met wonden van dit lentezonnetje? :o Heb jij huidtype -4 dan?
Als ik jou was, zou ik voortaan dagelijks sunblock smeren en bedekkende kleding (en hoed enzo) aanschaffen. Vit D kan ook in een pilletje oid.
Een heel gevoelig huidje heb ik niet en ik kom het hele jaar door veel buiten, mijn kop is best bruin vergeleken met de bleekneusjes die vanuit de hoofdstad op hun hobbywielrenfietsjes hier langs komen. Deze lentezon met de huidige schone lucht heeft stevige uv stralen.
En ja, ik heb vandaag mij oren (korstjes), neus (beetje rood) en wangen (ook beetje rood) ingesmeerd om erger te voorkomen.
Door Anne in Zweden
#3400108
Hier is eergisteren 11 cm sneeuw gevallen! :o Het is echt zo'n rare winter geweest, met weinig sneeuw en veel temperaturen boven nul, en nu het voorjaar wordt komen de vlokken ineens aankakken! Overmorgen wordt het 10 graden volgens de voorspellingen, dus lang zal de boel niet blijven liggen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400120
Ik merk dat mijn huid ook vlekkeriger is. Oftewel ik vind dat vlekkerig de mensen die mij zien noemen dat sproeten.
En ik smeer met factor 50. Dagelijks en trouw omdat ik een huid heb die hoort bij een roodharige. Witter dan wit.
En daarnaast vind ik sproeten lelijk ;D ;D ;D
Dus ja, de zon is enorm krachtig heb ik het idee..
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3400121
Anne in Zweden schreef:Hier is eergisteren 11 cm sneeuw gevallen! :o Het is echt zo'n rare winter geweest, met weinig sneeuw en veel temperaturen boven nul, en nu het voorjaar wordt komen de vlokken ineens aankakken! Overmorgen wordt het 10 graden volgens de voorspellingen, dus lang zal de boel niet blijven liggen.
Huh???? Wat is dat: sneeuw??? ;) :D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door