Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3379889
src_esther schreef:Misschien een troost; hier is de temperatuur binnen opgelopen tot 30 en boven (slaapkamer) durven we niet te kijken maar is waarschijnlijk 2 tot 4 graden warmer...
Vanmiddag werden we getracteerd of een föhnwind, nu gelukkig een stevige en frisse wind, dus alles staat open.
Haha, ja. Ik hoorde van een collega ook al dat het bij hen nog heter was binnen. Helaas werk ik zulke uren dat ik slaap wanneer de boel open kan. Maar goed, ooit koelt het overal weer af en moet zeggen dat ik vorige week zieker was van de warmte.
Door eelke
#3379895
16.6 hier nu, oohhh wat goddelijk. Koude tenen nu eigenlijk.

Binnen is het afgekoeld naar 22.5, maar boven nog steeds 25, daar gaat het wat moeilijker ondanks ventilatoren in de raamopeningen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379897
eelke schreef:16.6 hier nu, oohhh wat goddelijk. Koude tenen nu eigenlijk.

Binnen is het afgekoeld naar 22.5, maar boven nog steeds 25, daar gaat het wat moeilijker ondanks ventilatoren in de raamopeningen.
Nou hier niet wasvanochtend 20,4, giga zweetnacht.
Verder beloofd het weer 30 te worden ach ja dat is in ieder geval ruim 6 graden frisser dan gisteren ;D
Oli heeft zijn plekje voor de koelventilator alweeringenomen :biggrin2:
Door eelke
#3379899
Kaio schreef:Nou hier niet wasvanochtend 20,4, giga zweetnacht.
Verder beloofd het weer 30 te worden ach ja dat is in ieder geval ruim 6 graden frisser dan gisteren ;D
Oli heeft zijn plekje voor de koelventilator alweeringenomen :biggrin2:
Ja ik ben echt heel heel blij met deze dag. Ik moet echt mn spullen inpakken, boodschappen doen, Joep zijn spullen gereed zetten en nog wat huishoudelijk werk, om voor te bereiden op morgen. En dan ook gewoon nog werken. Ik weet niet hoe ik dat gisteren had moeten rondbreien.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379911
Hier is het nog steeds 'koud' buiten. Hoe koud weet ik niet precies maar meneer wou vanmorgen de deuren dicht... ::)
Dus ja, nu is het weeral 25 graden in huis door de stralingswarmte uit de muren, maar buiten is het nog steeds maar net boven de 20, denk ik.
Door Eef+Stippels
#3379914
Hier is het alweer 26C :-X
Vanochtend begon het al met 23C. Dat voelde ten opzichte van gisteravond wel even lekker koel, maar 16,6 spreekt me veel meer aan :P

Donderdag en vrijdag zou het rond de 20C worden volgens het KNMI, maar dat staat nu alweer op 27C en 26C :(
Hoe kunnen ze zo slecht zijn in de weersvoorspelling ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3379969
Mn huis luchten. Heerlijk. :)
Het is hier nog steeds 25 graden maar het voelt al zoveel koeler dan de 28 van gister. ;D
Hopelijk blijft het zo (20gr) tot eind aug en dan de kou weer in. :cool: :cool:
Door Eef+Stippels
#3379971
sam28 schreef:Mn huis luchten. Heerlijk. :)
Het is hier nog steeds 25 graden maar het voelt al zoveel koeler dan de 28 van gister. ;D
Hopelijk blijft het zo (20gr) tot eind aug en dan de kou weer in. :cool: :cool:
Ja zo fijn die frisse lucht :D
Ik hoop tot eind okt 20C :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3379988
Eef+doggies schreef:Ja zo fijn die frisse lucht :D
Ik hoop tot eind okt 20C :biggrin2:
;D ;D Alleen als we daarna de vries in mogen en we kunnen schaatsen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379992
Ja alles staat open nu! In de luchtstroom in het zelfs best fris. Maar ok weer lekker frisse lucht binnen :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379994
Kaio schreef:Ja alles staat open nu! In de luchtstroom in het zelfs best fris. Maar ok weer lekker frisse lucht binnen :D
Ja hier ook.
Maar eens je het buiten warmer wordt en je alles sluit, is het binnen de halve dag weer net zo warm als voorheen... :(
Door - pien -
#3380024
Eef+doggies schreef:Ja zo fijn die frisse lucht :D
Ik hoop tot eind okt 20C :biggrin2:
Echt hè, zó lekker ;D
+ 1
Door Anne in Zweden
#3380025
En wij in Midden-Zweden rillen nog steeds van de kou. Het is 18 graden buiten, maar er staat een harde wind en de zon laat zich ook vaker niet dan wel zien. Ongelofelijk, die temperatuurverschillen tussen hier en bij jullie.

Staat tegenover dat wij geen last hebben van enge rupsen. :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3381734
Het wordt 40 graden hier a.s week.. Ik heb het enorm warm nu al.. en migraine. Te laat ontdekt (ik heb in 8 jaar 4x een aanval gehad en herken pas 5 dagen later, als het een beetje zakt, dat het migraine is) en heb 4 dagen met een hoofd rond gelopen alsof ie ergens door een ruit was geslagen. Vandaag wel gewoon stage gehad maar ik was chaotisch en heb mn werkbegeleider bij een andere naam genoemd. ;D toen ben ik naar huis gestuurd.
Op de OK is het nog wel lekker, 18gr. Maar als je buiten komt met je migraine hoofd is dat niet super lekker ofzo.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3381735
Wij zijn op vakantie. En gelukkig wil de oppas mijn Mathijs konijn proberen vangen, want ik vrees serieus voor zijn leven bij 3 dagen meer dan 35 graden en ook 's nachts nauwelijks afkoeling.

Edit: krijg net bericht dat het haar gelukt is. :groupwave2:
Hij moet nu wel 3 dagen in een kooi zitten maar liever dat dan letterlijk doodgaan van de warmte.
De rest kan onder de grond, hij niet. Hij mag er van de andere 3 niet bij en zit nu zelfs apart omdat hij anders teveel stress heeft. Krijgt binnenkort zijn eigen ren en nieuw vriendinnetje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door