Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3350452
tt-tjes schreef:Hier hebben we vanmorgen om 8 uur een miezerbuitje gehad van 5 minuten. Maar om 10 een klein buitje en zo telkens om het uur ern beetje. Vanaf 13.00 niks meer. Maar wel een heerlijke wind die nu door het huis waait.
Hier was het ongeveer hetzelfde. Alles stond de hele dag open en het is afgekoeld tot een acceptabele 25C :yeah:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350454
Hier staat morgen ook alweer 33 graden op de voorspelling en daarna 2 weken lang 27 tot 30 .....
En nog 2 nachten van 18 graden , pfff. Gelukkig daarna wel wat frissere nachten. Ben zo chaggie door slaaptekort, dreef vannacht ook weer uit bed...
Is nu trouwens al 25 graden buiten ..goed nog steeds een verademing tov donderdag en vrijdag
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3350463
Het komt hier steeds met bakken uit de lucht :D
Pupje zit ook weer in de krul :biggrin2:

Ik hoop dat deze heerlijke buien richting Nederland / België / Duitsland waaien!
Door Anne in Zweden
#3350464
Kim_S schreef:Het komt hier steeds met bakken uit de lucht :D
Pupje zit ook weer in de krul :biggrin2:

Ik hoop dat deze heerlijke buien richting Nederland / België / Duitsland waaien!
Jaaa, fijn hè?! Sjaak heeft buiten op het gazon geslapen, neem ik aan? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3350465
Anne in Zweden schreef:Jaaa, fijn hè?! Sjaak heeft buiten op het gazon geslapen, neem ik aan? :biggrin2:
Bij wijze van douche, idd :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350476
pearlsofpassion schreef:Ah ja, op die manier.
Krijg jij het water van je buren ook dan?
Ja achter. En voor gaat ond water via de buurman. Is maar net waar toevallig een buis is.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3350486
Kaio schreef:Hier staat morgen ook alweer 33 graden op de voorspelling en daarna 2 weken lang 27 tot 30 .....
En nog 2 nachten van 18 graden , pfff. Gelukkig daarna wel wat frissere nachten. Ben zo chaggie door slaaptekort, dreef vannacht ook weer uit bed...
Is nu trouwens al 25 graden buiten ..goed nog steeds een verademing tov donderdag en vrijdag
Ik ook slapeloze nachten door de hitte :-\ .... al een paar dagen om 6 uur beneden..... hopelijk slaap ik in het huisje wat beter..... hier staat alles open en de ven aan met nog steeds 25 gr binnen.....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350490
CindyMayella schreef:Ik ook slapeloze nachten door de hitte :-\ .... al een paar dagen om 6 uur beneden..... hopelijk slaap ik in het huisje wat beter..... hier staat alles open en de ven aan met nog steeds 25 gr binnen.....
En dan sta ik nog om half 6 op of eerder voor de honden, want die hebben het met die temperaturen zo gauw de zon schijnt al te warm.
Hopelijk ligt jullie huisje dan wat in de schaduw van bomen, dat zou heel erg fijn zijn.
Door Siberienne
#3350494
het voordeel van de 2 dagen 40C is dat ook de luizen op de boom dood zijn gegaan. De plak hierachter lijkt weg. Ok, de boom lijkt ook zo goed als dood, maar wij kunnen weer buiten zitten. Voor het eerst in weken, gewoon lekker een paar uurtjes in eigen tuin buiten gezeten. Dat was wel een feestje.
Laatst gewijzigd door Siberienne op zo 29 jul 2018, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3350503
Hier binnen 27,5 en buiten 27 dus alle ramen lekker tegen elkaar open waardoor het lekker doorwaait ook al doet het niets met de temperatuur.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350505
33 hier ::)
Zo'n jeuk aan mijn arm ook, pfff al weken gek wordt ik ervan >:(
Siberienne schreef:het voordeel van de 2 dagen 40C is dat ook de luizen op de boom dood zijn gegaan. De plak hierachter lijkt weg. Ok, de boom lijkt ook zo goed als dood, maar wij kunnen weer buiten zitten. Voor het eerst in weken, gewoon lekker een paar uurtjes in eigen tuin buiten gezeten. Dat was wel een feestje.
Dat is wel fijn zeg!
Door Lizzy
#3350510
Angelique schreef:Gelukkig woon ik in het noorden :biggrin2:
Noord Oosten ;D

Nordics is voor mij noorden, alles richting de Duitse grens is oosten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3350520
Lizzy schreef:Noord Oosten ;D

Nordics is voor mij noorden, alles richting de Duitse grens is oosten :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2: Ja maar niet qua droogte, want dan zijn wij nog het natst van nederland...itt het echte oosten...daar waar paulien woont :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350539
Bah ik vond het met al vreselijk klef tijdens het wandelen.
Hier stinken de straten trouwens best wel erg, uit iedere put komt de riool lucht omhoog. Ja die staan ook allemaal droog. Dan is er nog een kleine waterbassin op een 200 meter en als de wind deze kant op staat is dat ook allesbehalve fris ruikend ::)
Er mag best een beetje regen erop overal inderdaad.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3350546
Hier is het niet veel beter. Ik heb al lekker gezweet tijdens het wandelen net. ::) Mag toch hopen dat het snel koeler en natter word.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door