Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470888
Ja dat wordt 1 bagger zooi de moestuin.
Nu wel zonnetje maar magertjes hoor
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471046
Zag staan morgen 26 graden
Ongelofelijk
Daarna weer 16/17
Dat scheelt letterlijk een jas :biggrin2:
Door frodo quin
#3471117
Af en toe zit er zo een dag tussrn he. Ik wou vandaag het gras af rijden. Gisteren droog en warm en vandaag zou het ook droog blijven, maar 1 klein stukje gedaan en het is weer aan het regenen.

Over regen en wateroverlast gesproken. Hele paden stirten hier in en er duiken verdwijngaten in weides op. Niet dat die momenteel bewoond zijn, want de dieren zouden in de modder wegzakken.
Bijlagen
IMG_20240430_171811.jpg
IMG_20240430_171811.jpg (7.51 MiB) 192 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471120
frodo quin schreef: do 02 mei 2024, 12:17 Af en toe zit er zo een dag tussrn he. Ik wou vandaag het gras af rijden. Gisteren droog en warm en vandaag zou het ook droog blijven, maar 1 klein stukje gedaan en het is weer aan het regenen.

Over regen en wateroverlast gesproken. Hele paden stirten hier in en er duiken verdwijngaten in weides op. Niet dat die momenteel bewoond zijn, want de dieren zouden in de modder wegzakken.
Poeh waar is dit dan?
Hier in Drenthe is het prachtig weer
Door frodo quin
#3471134
Vlaamse Ardennen.

Het natte jaar eist hier wel zijn tol. De slakken zijn wel extreem blij.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471137
frodo quin schreef: do 02 mei 2024, 18:25 Vlaamse Ardennen.

Het natte jaar eist hier wel zijn tol. De slakken zijn wel extreem blij.
Jemig en het is daar zo mooi
Ja slakken zullen het goed doen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471138
De volgende 24u voorspellen ze weer 10mm. En het was vandaag al niet droog...
Het lijkt gewoon niet te stoppen....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471141
Ik zag net op buienradar in Haarlem ( waar mijn moeder woont ) dat daar ook nood weer is/ komt.
Vind het maar vreemd allemaal dit weer.
Hier in Drenthe 2 dagen rond de 25 graden.
En ( hoop ik) dat volgends buienradar blijft het droog
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471145
Gisteren was voor het eerst sinds oktober het pad weer normaal! Kon er gewoon lopen, ok nog wel glibberig. En de vijvers in de weilanden waren ook bijna weg.
Maar eh ' that was yesterday' ......
::) :-X

Trouwens ik wist eigenlijk niet dat ze dat deden, kunstmatig regen opwekken zoals in dubai. Dan vraag ik me af in hoeverre dat invloed heeft op de gehele wereld en of het niet stiekem hier en daar vaker gedaan wordt?
Hoe dan ook lijkt het me dat we daarmee gevaarlijk bezig zijn, want wat het verder doet hebben we geen flauw idee van.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471147
Kaio schreef: vr 03 mei 2024, 08:56 Gisteren was voor het eerst sinds oktober het pad weer normaal! Kon er gewoon lopen, ok nog wel glibberig. En de vijvers in de weilanden waren ook bijna weg.
Maar eh ' that was yesterday' ......
::) :-X

Trouwens ik wist eigenlijk niet dat ze dat deden, kunstmatig regen opwekken zoals in dubai. Dan vraag ik me af in hoeverre dat invloed heeft op de gehele wereld en of het niet stiekem hier en daar vaker gedaan wordt?
Hoe dan ook lijkt het me dat we daarmee gevaarlijk bezig zijn, want wat het verder doet hebben we geen flauw idee van.
Dat kunstmatig bv regen opwekken hoor ik ook steeds meer van.
Altijd gedacht dat kan toch niet, vind het nog ongeloofwaardig maar schijnt toch waar te zijn en niet alleen in Dubai .
Vind het maar griezelig wat ze allemaal doen wat wij niet weten. :-[
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471154
pearlsofpassion schreef: vr 03 mei 2024, 13:11 Wat doen ze dan? Gewoon water laten verdampen?
Nee dat niet, Google maar is op HAARP
Daar kan je er wat over lezen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471155
pearlsofpassion schreef: vr 03 mei 2024, 13:11 Wat doen ze dan? Gewoon water laten verdampen?
Ze schieten bepaalde stoffen de lucht in. Is in het verleden bijvoorbeeld ook gedaan bij de Olympische spelen in China met de intentie dat het tijdens de Olympische spelen droog zou zijn ::)

Hier vandaag ineens weer 10 graden kouder dan gisteren.....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471156
Klopt dat heb ik ook gelezen
Ook met vliegtuigen ( chemtrails)
Ze helpen alles naar de klote over de hele wereld voor mens en dier
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471157
kiara schreef: vr 03 mei 2024, 13:21 Nee dat niet, Google maar is op HAARP
Daar kan je er wat over lezen.
Dat heeft geen invloed op het weer hoor. Dat zijn gewoon radiogolven. En ook niet in dubai trouwens.

Chemicaliën kan natuurlijk wel, das iets helemaal anders.
Daar ben ik geen fan van.
Laat dat maar uit hier..
Vliegtuigen hebben natuurlijk een enorme impact op het broeikaseffect. Dat weten we al lang. Ik vind het ook wel jammer dat ik me een stralend blauwe zomerhemel bijna niet kan voorstellen zonder witte strepen eroverheen. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door