Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3394806
Kim_S schreef: zo 09 feb 2020, 14:42 Ja ze zijn open, wel met “aangepast programma”, en de mevrouw bij de ingang zei dat het kan zijn dat ze eerder sluiten vandaag. Er is ook bijna niemand. Veel dieren zijn uit voorzorg naar binnen gedaan, attracties zijn dicht.
Maar we hebben een abonnement, kennen het meeste hier al wel, dus voor ons is dat allemaal niet zo’n probleem.
Als je nog nooit geweest bent en net vandaag wilde gaan dan zou ik wel thuis gebleven zijn denk ik.
Zo gaan wij ook altijd, met abbo. :thumbsupup: Overwogen vandaag nog even te gaan, maar teveel klusjes tussendoor. Inmiddels lees ik net op Insta dat ze vanaf half vier gesloten zijn. Jullie hebben het vast gezellig gehad, binnen! :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3394807
Inmiddels begint het hier ook flink te waaien. Het ergste moet nog komen, tussen zeven en tien. :-\
We liggen wel redelijk beschut, de buren houden het meeste tegen. Toch vind ik dit helemaal niks. :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394808
Ze gaan nu dicht, we worden vriendelijk verzocht naar de uitgang te gaan.

Begrijpelijk, zeker ook voor het personeel dat nog naar huis moet.
Voor ons wel jammer, we zaten wel relaxed :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3394812
Hier begint het volgens de voorspellingen pas na 20 uur tot middernacht. Tsss ik vind de huidige wind al vreselijk en zeker die continue rukwinden.
Onze improvisorische schuttingvan vorig jaar gaat hem denk ik niet worden, zien we morgen vroeg pas ::) En ml moet morgen naar Zwitserland rijden ::) ook leuk.
Morgen ook weer dakpannen tellen denk ik ::) dat is iedere keer raak hier. ( wind heeft hier volledig vrij spel )

En oja we mmoeten ze ook nog gaan vertellen dat ze vannacht binnen slapen, dat wordt nog wat :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394814
Hier (inmiddels thuis) gaat het nu ook stevig tekeer. Er lagen takken op de oprit toen we thuiskwamen. Ik hou mijn hart vast voor het dak :-X Meneer_S zit tegen een zenuwinzinking aan ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3394816
Kim_S schreef: zo 09 feb 2020, 17:03 Hier (inmiddels thuis) gaat het nu ook stevig tekeer. Er lagen takken op de oprit toen we thuiskwamen. Ik hou mijn hart vast voor het dak :-X Meneer_S zit tegen een zenuwinzinking aan ::)
Zo zitten wij ook :-X het is de hele middag al vreselijk en dan moet het ergste nog komen. Hier tot nu toe ook alleen rondvliegende takken, maar we houden ons hart vast voor het dak :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394819
Angelique schreef: zo 09 feb 2020, 17:24 Zo zitten wij ook :-X het is de hele middag al vreselijk en dan moet het ergste nog komen. Hier tot nu toe ook alleen rondvliegende takken, maar we houden ons hart vast voor het dak :-X
Pffff dat zal bij jullie idd ook bibberen zijn :-X Laat het maar gauw voorbij waaien...
(Veel erger moet het toch echt niet worden hoor :-\)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3394820
Kim_S schreef: zo 09 feb 2020, 17:36 Pffff dat zal bij jullie idd ook bibberen zijn :-X Laat het maar gauw voorbij waaien...
(Veel erger moet het toch echt niet worden hoor :-\)
Het ergste moet nog komen :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394822
Ik hanteer ook de struisvogel methode. Het ergste moet nog komen.
Mn auto staat onder een boom, misschien ga ik die toch maar verplaatsen.. :-\
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394824
sam28 schreef: zo 09 feb 2020, 18:08 Ik hanteer ook de struisvogel methode. Het ergste moet nog komen.
Mn auto staat onder een boom, misschien ga ik die toch maar verplaatsen.. :-\
De boom of de auto :P
Door src_esther
#3394825
Kim_S schreef: zo 09 feb 2020, 18:21 De boom of de auto :P
:roflmao:

@sam28: probleem van de stad is, dat er dan wel ergens een steiger staat die om kan, of er ergens een dak van een huis waait en op je auto land. Als je je auto verplaats, doe in godsnaam voorzichtig.

Ik kan trouwens best boos worden om al die mensen die vinden dat het een flut storm is. Dan denk ik: "Ga dan ff lekker op de pier van IJmuiden wandelen. Kom je waarschijnlijk in aanmerking voor een Darwin-award!".
Door src_esther
#3394826
src_esther schreef: zo 09 feb 2020, 15:28 Oh, hij dus, ik had ze getypt. Sorry.
WTF er wordt momenteel geland :o, dat verslag had je beter even kunnen overslaan.
"17:50 - Expected time for Arrival". Om die tijd lijkt me het ergste wel voorbij.

Dacht even het ergst gehad te hebben maar toen trok het toch nog weer even aan... Hier zit het dak er gelukkig nog op. De monumentale boom (ca. 80 jaar) staat ook nog overeind (check).
"Preparing for landing" ik zal even :duimen: .

Edit: Geland zonder doorstart.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394827
Ik heb m maar laten staan. Het zal wel, op elk parkeerplekje hier staan bomen of studenten balkons vol zooi enzo. De boom verplaatsen heb ik ook over nagedacht, maar het is nogal een dikke ;D

Fijn dat het vliegtuig is geland!
Door millyckk
#3394830
src_esther schreef: zo 09 feb 2020, 18:29 "Preparing for landing" ik zal even :duimen: .

Edit: Geland zonder doorstart.
We hebben het life gevolgd, duimen hebben geholpen, thanks!

Het gaat hier ook steeds erger te keer :-\
Ik duim op mijn beurt dat iedereen de boel heel houdt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door