Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3379490
sam28 schreef:Ik heb gister met tranen in mn ogen naar het aanstaande weer gekeken. :-[
Heb geprobeerd een dealtje te sluiten met het weer, nu een week alle hitte eruit braken en dan de rest van de zomer lekker koel, 20 graden max 23. Hopelijk werkt het :biggrin2:
Ik hoop met je mee!
Door zurca
#3379498
Ik hoop, bid en smeek ook dat het hierbij gaat blijven..
Ik zie net dat ze aankomende vrijdag bij ons 39 graden voorspellen :o :-X :'( Nu is het nog geen vrijdag en zitten ze er weleens naast met hun voorspellingen, daar hoop ik nu dan ook maar op...dat het nog gaat veranderen in positieve zin ::)
Door - pien -
#3379504
sam28 schreef:Ik heb gister met tranen in mn ogen naar het aanstaande weer gekeken. :-[
Heb geprobeerd een dealtje te sluiten met het weer, nu een week alle hitte eruit braken en dan de rest van de zomer lekker koel, 20 graden max 23. Hopelijk werkt het :biggrin2:
+1 :yeah:
Door BlissSpirit
#3379507
Durf het bijna niet te zeggen , maar ohhhhh heerlijk, eindelijk zomer
Maar ben geloof ik de enige hier

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door Too
#3379515
BlissSpirit schreef:Durf het bijna niet te zeggen Afbeelding, maar ohhhhh heerlijk, eindelijk zomer Afbeelding
Maar ben geloof ik de enige hier Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
:biggrin2:
echt wel... máár:
eindelijk lekker weer speciaal voor jou
Door BlissSpirit
#3379516
Too schreef:
:biggrin2:
echt wel... máár:
eindelijk lekker weer speciaal voor jou
Heerlijk!!! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379518
BlissSpirit schreef:Durf het bijna niet te zeggen Afbeelding, maar ohhhhh heerlijk, eindelijk zomer Afbeelding
Maar ben geloof ik de enige hier Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Nee hoor. Ik ook.
Door BlissSpirit
#3379522
pearlsofpassion schreef:
Nee hoor. Ik ook.
Pffffff gelukkig AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379524
Ik vind het ook niet heel erg. Maar ik kan me dan ook aanpassen aan de warmte. Onze dieren hebben er geen last van, op het werk hebben we redelijk prima functionerende airco en thuis kan ik op apegapen.
Door Siberienne
#3379525
Ik vind het tot 30 geen probleem maar boven de 35 vin’k het voor S2 geen feest. Hoeeel ze het eigenlijk best redden als we maar rustig doen. Maar nu in juni blijft het zo lang heet, da’s voor hun niet fijn
Door eelke
#3379526
39 graden is natuurlijk ideaal festivalmetjetentjeblijvenslapenennietkunnendouchen-weer :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3379527
OMG... Ik kijk nooit in deze app, maar ik kreeg net deze foto van mijn collega....
Wat gaan jullie volgende week doen?
IMG-20190622-WA0004.jpg
IMG-20190622-WA0004.jpg (82.57 KiB) 1332 keer bekeken
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Too
#3379530
Woensdag en donderdag lekker sporten, vrijdag en zaterdag werken (In de buitenlucht) :cool:
Door BlissSpirit
#3379532
Vooral genieten!!!
En verder alles wat er anders ook moet gebeuren.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door