Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370529
20190315_181540.jpg
20190315_181540.jpg (2.79 MiB) 1386 keer bekeken
Nou gelukkig vrij constant weertje hier :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#3370535
Ik ben zeik- en zeiknat geregend na het boodschappen doen. Ik had gelukkig geen kinders bij toen ik de winkelkar in mijn bakfiets stond leeg te kiepen, dat scheelde weer gejengel en zo hoefde mijn bloeddruk niet onnodig extra te stijgen.
Mijn jas is waterdicht. Behalve dat stuk bovenaan bij de kraag waar het gewoon IN mn jas regende >:(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3370539
koekje schreef:Ik ben zeik- en zeiknat geregend na het boodschappen doen. Ik had gelukkig geen kinders bij toen ik de winkelkar in mijn bakfiets stond leeg te kiepen, dat scheelde weer gejengel en zo hoefde mijn bloeddruk niet onnodig extra te stijgen.
Mijn jas is waterdicht. Behalve dat stuk bovenaan bij de kraag waar het gewoon IN mn jas regende >:(
Handig ::)
Hier waren de weergoden gelukkig goed gezind bij het boodschappen in-en uitladen. Maar toen ik Laurens van school haalde waaide en regende het behoorlijk. :o Hij stelde zelf voor in de auto te blijven als ik Vincent ophaalde en dat vond ik wel een strak plan. Kon Maxime ook lekker in de auto blijven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370556
koekje schreef:Ik ben zeik- en zeiknat geregend na het boodschappen doen. Ik had gelukkig geen kinders bij toen ik de winkelkar in mijn bakfiets stond leeg te kiepen, dat scheelde weer gejengel en zo hoefde mijn bloeddruk niet onnodig extra te stijgen.
Mijn jas is waterdicht. Behalve dat stuk bovenaan bij de kraag waar het gewoon IN mn jas regende >:(
Ruk Koek :(
Door Anne in Zweden
#3370663
Hier wordt van morgenmiddag tot en met maandagnacht 20-25 cm nieuwe sneeuw verwacht. Ugh. >:( Ik begon al zin te krijgen in het voorjaar, maar dat wordt nog een paar rondjes sneeuwschuiven eerst...
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370666
Anne in Zweden schreef:Hier wordt van morgenmiddag tot en met maandagnacht 20-25 cm nieuwe sneeuw verwacht. Ugh. >:( Ik begon al zin te krijgen in het voorjaar, maar dat wordt nog een paar rondjes sneeuwschuiven eerst...
Wel veel maar sorry ik vind het zo prachtig vooral in het bos, net een levend schilderij :)
Door Anne in Zweden
#3370668
kiara schreef:Wel veel maar sorry ik vind het zo prachtig vooral in het bos, net een levend schilderij :)
O, het is ook prachtig hoor! En bij -20 graden is het ook geen punt, dan is het een soort poeder dat je heel makkelijk aan de kant kunt schuiven. Maar bij de +1-2 graden van nu is de sneeuw loodzwaar, da's echt hard werken om dat aan de kant te krijgen. #firstworldproblems :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370759
Zelfs ik, als fervent regenliefhebber, ben klaar met dit weer. Ik moest hardlopen vandaag maar was al nat geregend met het rondje met Ziva.
Ik. Doe. Niet. Meer!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370762
sam28 schreef:Zelfs ik, als fervent regenliefhebber, ben klaar met dit weer. Ik moest hardlopen vandaag maar was al nat geregend met het rondje met Ziva.
Ik. Doe. Niet. Meer!
Regen liefhebber :???: Meen je toch niet neem ik aan
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370769
615641DC-0E26-492B-919A-1F7B8EEFD75B.png
Wel nog regen jas
615641DC-0E26-492B-919A-1F7B8EEFD75B.png (160.65 KiB) 1393 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door