Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3448211
sam28 schreef: za 13 aug 2022, 15:50 Hier is het nu 26gr binnen.. De zon gaat er nu op komen.. Ik denk vanavond 29.

Ik heb al 5-6 dagen knijterende hoofdpijn. Zonder PCM helemaal niet te doen, met PCM nog steeds best wel aanwezig. Voor mijn langdurige coronaklachten helpt dit ook echt niet. Ik zie op mijn sporthorloge dat ik al 2 weken niet in de "rust" ben gekomen, mijn stresslevels hoog zijn en dus ook niet fysiek oplaad. Daardoor ook dood en doodop. Ik word er wanhopig van en de tranen zitten me hoog. Ontsnappen aan deze hitte kan niet en dat maakt me ook niet stabieler. :'(
Komende week 4 halve dagen werken en vraag me af of ik dat ga redden. (vast wel want ken mezelf maar of het goed is??)
:bigarmhug:
Door smulpaap
#3448213
Buiten 32 , balkon ? Geen idee , daar word je levend gecremeerd
Woonkamer 25,5 maar tijdens de nacht ramen en balkondeur open dan daalt de temp weer naar 22 graden
Vanmiddag naar het plaatselijke bos , 3 minuten lopen . Muts per kar , daar 1,5 uur op een bankje gezeten onder heule grote bomen . Was goed uit te houden . Trut snuffelen en jammie zoeken , fles water mee ....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448217
Vanmiddag lekker in de tuin in zwembadje gezeten. Uiteraard met koud water want de buitenkraan kent alleen maar koud :biggrin2: wel even gewacht met er in gaan zitten tot de schaduw er aan kwam, nu heerlijk afgekoeld :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448231
Too schreef: za 13 aug 2022, 10:28 Owww ieuwwww, warme zweterige plaklijfjes ..
Of een warm lijfje vastgeplakt aan jouw grote, heel warme, stomende plaklijf
Tja, ik plakte niet meer met baby dan zonder... En anders ging er toch een tetradoek tussen.
Maar er gaat gewoon niets boven huid-huid contact. Wetenschappelijk aangetoond dat baby's daar sneller en beter van ontwikkelen....
Door Too
#3448235
pearlsofpassion schreef: zo 14 aug 2022, 08:30 Tja, ik plakte niet meer met baby dan zonder... En anders ging er toch een tetradoek tussen.
Maar er gaat gewoon niets boven huid-huid contact. Wetenschappelijk aangetoond dat baby's daar sneller en beter van ontwikkelen....
Volgens mij betwisten we dat ook helemaal niet
Door Too
#3448244
Het dilemma van vandaag : alles open en straks warme winden dwars door het huis of nu, nu het binnen 25° is, alles hermetisch dicht doen en daar van balen
:-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448246
Ik ga, nu het binnen 27 graden is, voor alles dicht in de hoop dat het niet al te erg verder stijgt. En dan vanmiddag wanneer de tuin in de schaduw is in het zwembadje in de tuin zitten.
1660469104782493834613127066204.jpg
1660469104782493834613127066204.jpg (5.4 MiB) 392 keer bekeken
Dinky is inmiddels op de grond neergeploft nadat ze rondje door de tuin heeft gedaan. Vanmorgen lag ze eerst nog tegen mij aan geplakt alsof ik het nog niet warm genoeg had. Hondje van vrienden ging vrijdag ook al op schoot liggen, toen was het ook al zo koud ::)

Hier is mijn dilemma wat ik doe met de was. Denk dat ik wasrekje en de was maar van tweede verdieping naar de tuin til zodat het daar vlot kan drogen en ik het vocht niet binnen heb :-\
Door yazzie
#3448255
Vanochtend nog goed kunnen wandelen met 24 graden. Honden in zee laten afkoelen. Tot nog toe max 25 graden in de woonkamer dus ook dat valt nog mee... In de gang/hal waar de honden liggen is het gelukkig koeler.

Zo even in de schaduw van de bomen een kleine plasronde en dan weer languit op de granieten vloer.

En natuurlijk staat er hier een verkoelend zeewindje... :cool:

Sterkte voor allen in de hetere delen van ons landje, zeker in combi met werk. :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448259
Ik kan door een mini stukje raam kijken (lig weer met oververhitting en hoofdpijn in bed) en zie dat de zon redelijk weg is en er wolken verschijnen.
Ben moed aan het verzamelen om boodschappen te doen voor komende week.
Door Too
#3448262
@Dinky
Schaduw èn een zwembadje klinkt fantastisch

Wij hebben voor de tussenvorm gekozen, Catoo mag aan de schaduwkant voor het open raam zitten om auto's en fietsers te kijken en achter waar de zon staat zit alles dicht. Het is nu 27° in de woonkamer en er staat een klein briesje dat precies naar binnen waait

Catoo heeft er niet zoveel last van, die komt gewoon elk uur vragen om spelen met de hengel
Haar collegaatje ziet dat toch anders .. die vindt het warm en niet zo leuk, die ligt rustig te wachten op betere tijden
Al is het kennelijk nooit te warm voor een schootsessie ::)
Door Too
#3448263
sam28 schreef: zo 14 aug 2022, 14:04 Ik kan door een mini stukje raam kijken (lig weer met oververhitting en hoofdpijn in bed) en zie dat de zon redelijk weg is en er wolken verschijnen.
Ben moed aan het verzamelen om boodschappen te doen voor komende week.
Balen is dat Sam
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448273
Hier in huis was het vanochtend al 30 graden :-[ …. Moest werken, dus de ven moest uit…. Voel me niet fijn met deze temperaturen dat ik de katten alleen koet laten :'( ….. Maarvgoed, nu thuis gekomen, een halve graag gedaald en de ven op hoog gezet… Charlie had niet zo’n honger, liet zn kipfilet staan, maar een beetje blikvoer ging er wel in…. Straks maar weer proberen….. op mn werk was het ook niet te harden; grotendeels naast een ven gestaan….. Ben blij als het halverwege deze week even afkoelt 🥳…..
Gebruikersavatar
Door baileys
#3448283
sam28 schreef: zo 14 aug 2022, 14:04 Ik kan door een mini stukje raam kijken (lig weer met oververhitting en hoofdpijn in bed) en zie dat de zon redelijk weg is en er wolken verschijnen.
Ben moed aan het verzamelen om boodschappen te doen voor komende week.
Vroeger woonde je aardig bij mij in de buurt. Ik weet niet of dat nog zo is na je verhuizing, maar als ik wat voor je moet doen, roep je maar.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448285
baileys schreef: zo 14 aug 2022, 20:53 Vroeger woonde je aardig bij mij in de buurt. Ik weet niet of dat nog zo is na je verhuizing, maar als ik wat voor je moet doen, roep je maar.
Ach wat onwijs lief van je, dankjewel. :-* Ik denk dat ik nog steeds wel redelijk in de buurt woon maar het is me gelukt. Ik heb geslapen en daarna op een strategisch warm punt van de middag naar de supermarkt geweest in de airco.

Van het najaar ga ik de airco aanbiedingen in de gaten houden. Ik ben echt zat om steeds zo ziek te worden van de warmte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door