Nu komen er runderluchtpijpen aan en misschien rauwe bullenpikken/pezen..die zou ik graag eens een keer in de volle lengte drogen zodat echt een kluif ontstaat die je bij de dierenwinkel kan kopen..
Graag tips..

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim en Casper schreef: Bij xenos oid een hor voor je slaapkamer raam kopen. Dan krijg je een net en een soort klittenband. Plekje in de schuur zoeken en de bullenpees aan een spijker hangen. Met het net en evt wat spijkers of zo zorg je ervoor dat er geen vliegen bijkunnen. Vliegen heb je trouwens alleen als de pees nog vers is. Hoe droger hoe minder vliegen.Super bedankt..dat is zeker iets om te onthouden..nog 1 vraag..hoe is het met de stank..? Dat wordt waarschijnlijk ook steeds minder hoe droger hij wordt.
Laat zo maar hangen een paar weken. Wel zorgen dat t niet vochtig kan worden.
nova schreef: Hier heeft (job? ) ooit een foto geplaatst van piems die in de zon droogden, gewoon in de open lucht.Hahaha..ik ga in ieder geval diverse varianten proberen..er zijn nog geen piems concreet op komst maar ik wil het zeker een keer in de lengte proberen en heb zo al aardig wat tips
Anders een klamboe scoren op MP
Misschien dat je ze in spiraalmodel wel grotendeels op een schaal van de boman krijgt, dat zou je moeten uitproberen.
Een gedroogde spiraal piem, vinden honden vast lekker
je kunt de schalen van de bomann zó op elkaar plaatsen, dat je dikkere spullen op de schalen kunt leggen, en ze vervolgens toch goed kunt stapelen