Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2676708
hannabelgje schreef: Gatsie Jip komt met een meikever binnenwandelen. Vlug het luik naar boven afgesloten, de meikever in beslag genomen en weer naar buiten getransporteerd. Brrrrr
Dat valt nog mee, Patsy heeft diarree en net in de gang gepoept. Toen trok ze ook nog even haar nieuwe riem er doorheen. :yucky:
Door Kinnie
#2676714
kat wat kvv aangeboden,  maar hij (of zij) hoeft t niet... nu was t een variant met pens erin, had ff geen andere in huis...
Overbuurvrouw heeft n plastic stoel in de voortuin staan, zag nu wel dat ze daaronder een kussen heeft gelegd waar de kat lekker op lag en n bakje water erbij. .. :-\
#2676738
*Dorothea* schreef: Dat valt nog mee, Patsy heeft diarree en net in de gang gepoept. Toen trok ze ook nog even haar nieuwe riem er doorheen. :yucky:
Plien had een niet verteerde grasspriet in haar ontlasting en dus bleef het hangen. Eerst schuurde ze het door het hele huis, maar het bleef zitten en toen ik haar eindelijk te pakken had en het eruit trok werd ze nog boos ook.
Ik heb de rest van de dag de strepen weggepoetst.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2676770
Nyn, zet je foto even op openbaar, hij is niet zichtbaar.

En we hebben weer regen, hopelijk vanmiddag droger want dan komt eindelijk mn kleine neefje van 2,5 weer eens langs. :D
Door Nynke
#2676782
Els en Max schreef: Nyn, zet je foto even op openbaar, hij is niet zichtbaar.

En we hebben weer regen, hopelijk vanmiddag droger want dan komt eindelijk mn kleine neefje van 2,5 weer eens langs. :D
"t is niet mijn foto, mijn zus heeft hem geplaatst, dus dat zal niet lukken  :-\ :-\  Jammer, ik haal de link wel weg. Het is in elk geval een heel koddig beessie, een soort terriertjekruizing lijkt het me.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2676885
Ik word de hele ochtend al gedirigeerd door een koffiezetapparaat....  ::)
leeg lekbakje, vul koffiebonen toe, waterreservoir vullen, filter vervangen....
pffff ik verlang terug naar de ouderwetse opgietkoffie  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2676895
Vannacht een tijdje bij Wodka op de grond gezeten, die was niet in haar hum. Doelloos door het huis aan het wandelen, even naar buiten, daar staan staren. Weer naar binnen, in de slaapkamer in biabed, op de grond, naar de gang, op het kussen. Niets was fijn. Uiteindelijk een half uurtje bij haar in de gang gezeten, tot ze rustig lag te dommelen. Toen maar weer naar bed (met lood in m'n schoenen, ik vind het maar niks als ze niet haar normale patroon aanhoudt). Na een kwartiertje kwam ze toch naar de slaapkamer en is in haar biabed rustig in slaap gevallen.

Vanmorgen hetzelfde soort ritueel. Heeft de bank, haar kussen in de gang en nu weer haar biabed in de slaapkamer al gehad. Bah, ik word daar zelf onrustig van.  :-\
Door K&D
#2676921
*Dorothea* schreef: Ik word de hele ochtend al gedirigeerd door een koffiezetapparaat....  ::)
leeg lekbakje, vul koffiebonen toe, waterreservoir vullen, filter vervangen....
pffff ik verlang terug naar de ouderwetse opgietkoffie  :biggrin2:
bluf. :P
#2676938
-Saskia- schreef: Vannacht een tijdje bij Wodka op de grond gezeten, die was niet in haar hum. Doelloos door het huis aan het wandelen, even naar buiten, daar staan staren. Weer naar binnen, in de slaapkamer in biabed, op de grond, naar de gang, op het kussen. Niets was fijn. Uiteindelijk een half uurtje bij haar in de gang gezeten, tot ze rustig lag te dommelen. Toen maar weer naar bed (met lood in m'n schoenen, ik vind het maar niks als ze niet haar normale patroon aanhoudt). Na een kwartiertje kwam ze toch naar de slaapkamer en is in haar biabed rustig in slaap gevallen.

Vanmorgen hetzelfde soort ritueel. Heeft de bank, haar kussen in de gang en nu weer haar biabed in de slaapkamer al gehad. Bah, ik word daar zelf onrustig van.  :-\
Ja, logisch dat je daar onrustig van wordt Saskia, is ook zo moeilijk om te zien ook. :-\
Heeft ze dit vaker? Is het een soort beginnende dementie denk je?
Geef haar maar een zachte knuffel. :-*
Door hannabelgje
#2676948
Zoë heeft een off day vandaag. Ze was vanmorgen al niet zo happig op haar uitlaatrondje en verscheen pas in de gang toen ik de deur open deed. Snoepje onderweg werd begraven ipv opgegeten en bij terugkomst wilde ze ook geen gedroogde kippentip. Ze is op de bank gaan liggen slapen en ligt daar nu nog. Ik laat haar maar vandaag.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2676952
Bernie schreef: Ja, logisch dat je daar onrustig van wordt Saskia, is ook zo moeilijk om te zien ook. :-\
Heeft ze dit vaker? Is het een soort beginnende dementie denk je?
Geef haar maar een zachte knuffel. :-*
Nee, ze heeft het niet vaker en ik vermoed eerder een lichamelijke dan een geestelijke oorzaak.  ;)
Nu maar hopen dat de dikke stinkende flats van net  :-X, de oorzaak van de onrust was. Ze ligt inmiddels weer op de bank. Wakker, dat wel.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2677019
Inderdaad maar hopen dat het de flats was, Saskia! :bigarmhug:

OT: Lekker met lief naar Smûk & Smikkel geweest. Toch wel een aparte gewaarwording om in de oude gevangenis een bordje aan te treffen met "Uitgang"...  :biggrin2:
Door eelke
#2677022
Joepie, na mijn beurse schedel van de paardenhoofd-botsing van vrijdag, ben ik vannacht lek gestoken door muggen, in mijn gezicht. Met als gevolg een allergische muggenbulten reactie, waardoor de ene helft van mijn gezicht helemaal dik is. Charmant. Dat, en in combinatie met de nodige biertjes van gisterenavond, maakt dat ik mij topfit voel!  ::)
Door Nynke
#2677023
Ik ben mijn verschoten petje aan het verven  :P :P  die is zo vreselijk vaal geworden, 't is echt geen kijk meer. Ik heb hem dan ook al een jaar of 3 en dagelijks op  :biggrin2: :biggrin2:

Foto Eelke ?????  :coolsmiley:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door