-Saskia- schreef:
Als je mij kunt overtuigen dat het een apparaat is waarmee ik héél makkelijk, héél gezonde, héél lekkere dingen kan fabriceren...
Ik zoek een apparaat voor het maken van allerlei sap-shit.
Het moet makkelijk omdat ik lui ben, vitaminen in een bruistablet wel zo makkelijk vind, maar vers fruit ook heerlijk vind.
Weinig onderhoud/schoonmaak-ellende, veel gemak, weinig ruimte innemend.
Kom ik in de buurt?
Het is de Rolce Royce onder de slowjuicers, een betere is er niet.
Het is de enige die geheel van RVS is met extreme duurzaamheid dus alles, behalve de zeef, kan in de vaatwasser.

Tot 80% meer sap en waardevolle voedingsstoffen uit tarwegras, groente en fruit, in vergelijking met andere sapmachines.
Unieke koude persing, met krachtige 3 PK motor en 86 toeren per minuut waardoor alle essentiële vitamines & voedingsstoffen in het sap behouden blijven. Er komt tevens weinig zuurstof in het vocht, met als resultaat een prachtig, pulpvrij, ‘levend’ sap, dat in de koelkast maar liefst 48 uur houdbaar is.
Geen aparte hulpstukken nodig voor groente of fruit of wat dan ook, hij maalt alles en bepaalt zelf automatisch welke perskracht nodig is.
De Angel juicer blinkt uit in veelzijdigheid:
- Fruitpers: maakt heerlijk & gezond sap van zowel hard als zacht fruit.
- Groentepers: maakt sap van alle soorten groente zoals tomaten, selderij, wortels, paprika, radijs & kool.
- Tarwegraspers: maakt vers sap van aloëbladeren, tarwegras en andere medicinale kruiden.
- Food processor: maakt heerlijke notenpasta, soep, tofu en melk uit zaden, amandelen en (soja)bonen.
Tsja wat wil je nog meer weten?