Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
#2665179
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

foto 1 is het sedum, foto 2 de maagdenpalm gemixd met een bodem bedekker waar ik de naam niet van weet maar die erg dankbaar en makkelijk is en ik je dus kan aanraden en foto 3 is een oude overzichts foto van de 3 gemixd vlak voor ik er een vijver voor gezet heb  Foto 4 is toen de vijvers er net alle 3 lagen dus nog niet alles is echt begroeid mar dat is nu wel bijna het geval en deze foto was van vorig jaar zomer. heb geen foto van nu.  Maar als je stekjes van sedum wilt of andere bodem kruipers wil ik ze je wel toezenden.
Door Anneloog
#2665232
Sedum kan ik makkelijk toezenden dat kan je zo zonder worteltjes enzo in een bubbeltjes envelop toegezonden krijgen andere stekjes ook wel maar dat is wat gevoeliger qua vocht/warmte, in een bubbeltjes envelop kan echt een hoop zonder teveel kneuzen en problemen gewoon via de post verzonden worden.
#2665343
Longkruid is leuk, vermeerderd zich snel en heeft roze-paarse-blauwe bloemetjes (gemengd door elkaar) Het blijft een klein plantje, wortelt niet echt diep en sterft in de winter weer af. Je kan kijken of het je wat lijkt. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door