Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2664457
Serieus!! Start to run!!!
Ik kon LETTERLIJK NIET van lantaarnpaal tot lantaarnpaal rennen.
Door Nancy73
#2664648
Ja hoor , dit ik echt mijn topic!!!!! Hardlopen, de hond en ik super combi!!!!

Ik ben al jaren een echte verslaafde en loop al zeker 20 jaar lang met hond. En ik raad het natuurlijk iedereen aan.
Ik ben een echt lange afstandsloper en loop bijna elke dag. Tsja, een verslaafde kan eigenlijk geen dag zonder!

Ik ben ook begonnen met tot de hoek van de straat. Ik rookte, was iets te dik en had echt totaal geen conditie. Er is dus echt hoop voor iedereen! Doen!!!
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2664653
En hoe kom ik aan de start to run?.....(Ik heb net besloten dat ik er vanaf dit weekend gewoon voor ga  8) )
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2664702
Gonnie schreef: Als ik jullie verhalen zo lees dan krijg ik echt enorme zin om ook te gaan beginnen....maar wat mij al heel lang tegenhoud is dat ik zo'n ongelofelijke slechte conditie heb. Ik ben al kapot na 50 meter rennen. :-[

Ik zou graag daar iets aan willen doen, maar bijvoorbeeld een sportschool bezoek is aan mij totaal niet besteed.
Mijn conditie was ook 0,0. Maar met het programmaatje van Start to run gaat het echt goed. Je wordt begeleidt door Evie. Je hoeft niet hard te rennen, als je het maar volhoudt en dat gaat het dus elke keer toch weer een stukje makkelijker is mijn ervaring tot nu toe. In het begin van dit topic staat de link. (ik heb het van de buren op een stickie gekregen)
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2664704
Nadia schreef: Serieus!! Start to run!!!
Ik kon LETTERLIJK NIET van lantaarnpaal tot lantaarnpaal rennen.
Precies, dat bedoel ik!! ;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2664706
Gewapend met een brace en op goede schoenen weer begonnen, maar de twijfel slaat toch toe. ik blijf een soort zeurend gevoel houden in die knie, ondanks de interval training. Volgende week mee met een hardloop groepje, niet dat ik dat nou zo fijn vind, want loop liever alleen, maar voor de begeleiding wel even noodzaak.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2664709
Els en Max schreef: Gewapend met een brace en op goede schoenen weer begonnen, maar de twijfel slaat toch toe. ik blijf een soort zeurend gevoel houden in die knie, ondanks de interval training. Volgende week mee met een hardloop groepje, niet dat ik dat nou zo fijn vind, want loop liever alleen, maar voor de begeleiding wel even noodzaak.
Oh , da's niet fijn als je het gevoel hebt dat het eigenlijk blijft zeuren, dan zou ik ook twijfelen of het wel zo goed is.

Gelukkig heb ik juist helemaal nergens last van. Zelfs niet van mijn rug. Het lijkt juist beter te gaan. Maar nu ging bewegen toch al veel beter. Stilstaan en zitten is bij mij juist funest.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2664728
Ik begin toch steeds enthousiaster te worden....net geprobeerd om via de link te downloaden maar dat werk niet  ??? zal wel gewoon aan mij liggen hoor (beetje blond he), maar goed ik ga gewoon zoeken en kom er (hopelijk) wel achter.

Ook maar eens verdiept in een dieet (want over 9 weken met vakantie) en dan hoop ik eigenlijk het badpak dat ik inmiddels heb gekocht gewoon thuis kan laten en toch weer voor een bikini te kunnen gaan  :D
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2665357
Ik hoop dat het lukt om te downloaden, anders is er misschien iemand bij jou in de buurt die het al heeft en het je op een stickie kan geven net als bij mij. 't Is leuk en goed voor je om te doen. Ik kan er weer een stukje extra taart door eten zonder een schuldgevoel aan over te houden (verjaardag en bakken..... ) :biggrin2:  Maar vanaf morgen weer netjes gezond eten en hardlopen.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2665363
Nou gelukkig is het gelukt.....morgen alles op mijn ipod zetten en dan eens diep in de gangkast duiken om mijn loopschoenen te vinden.

Mochten er nog mensen zijn die het ook willen hebben, stuur maar een pb dan mail ik het wel toe  ;)
Door Nina013
#2665372
Klinkt wel super goed.
Maar mijnende is ook niet alles.
Beetje last van losse kraakbeenfliebers....
Maar wie weet ga ik het we een keer gewoon proberen, kijken of het gaat.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2674136
Les 11 van de vierde week zit er weer op .
Het wordt nu wel een stukje pittiger met maar 1 minuutje wandelen tussen door de twee minuten hardlopen. Maar we hebben het weer helemaal volgehouden tot het eind. Ik kom zo op mijn rondje van 4km ook steeds een stukje verder tot de les voorbij is. Het voelt goed in ieder geval.
En Baiko en Charlie liggen ook weer lekker, die gaan uiteraard ook mee. 3 in 1.
Door Nancy73
#2683951
Devina is nu 13 maanden en we zijn nu ook begonnen met canicross training. Helemaal geweldig!
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2683989
Nancy73 schreef: Devina is nu 13 maanden en we zijn nu ook begonnen met canicross training. Helemaal geweldig!
Is dat anders dan 'gewoon hardlopen'?

Ik heb daar ook al aan gedacht, maar doe je dat alleen of met een groep? Is daar een trainings progamaatje van?

Ik ben ondertussen bij les 15. 2, 4, 5, 6, en 7 minuten hardlopen, daartussen 2 minuten wandelen om even bij te komen. Helaas liet mijn knie na afoop weten dat hij het er niet helemaal mee eens was. Gelukkig zou ik toch twee rustdagen hebben, morgen les 15 nog een keertje en voorzichtiger opbouwen. Dan duurt het misschien iets langer voordat ik 5km aan één stuk kan lopen, maar ben voorzichtig met mijn knie. Mijn rug heeft er gelukkig geen last van, integendeel denk ik zelfs.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door