Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EllenL
#2569145
En wat ik trouwens niet in het programma zie en wat me eigenlijk wel heel lekker lijkt is de 'Juice Master Protein Snack Attack' als lunch optie waar je ook de eerste dagen al uit zou mogen kiezen, en dat is heel simpel 1 grote avocado en 2 blikjes sardientjes in olie (of een blikje tonijn/zalm/...) Is ook makkelijk als meeneem lunch :)
#2569248
Ze hebben er bij de app voor gekozen een zo simpel mogelijk menu te nemen met geen variatie. Dat ivm het boodschappenlijstje. Als je het boek ook hebt dan kun je uiteraard ook daarmee afwisselen.

Dag 1 is daar, veel succes iedereen!!
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2569262
Dat is ook zo, maar ik dacht, ik noem hem even, ook fijn eentje er tussen te hebben met weinig werk er aan ;)
Succes allemaal met dag 1, ik ga morgen weer mee doen, vandaag nog even de laatste sapjesdag...
Door Irish
#2569263
Ik ga nog even 3 dagen detoxen en daarna sluit ik aan met dit 14 daags programma :) Toch fijn dat ik zo de komende 17 dagen en de afgelopen 7 dagen niet heb moeten nadenken wat we nu weer moeten eten  :biggrin2: :biggrin2:
Door Irish
#2569286
Nadia schreef: Jup.. Je kunt jezelf behoorlijk blesseren. Waarmee heb je je zelf geblesseerd? Swings?
Weet ik niet, maar sindsdien heb ik nekklachten (en later op andere plekken ook, maar dat is de fibro)..
Door Irish
#2569287
Nadia schreef: vind je dat fijn? ik vind het persoonlijk echt vreselijk om niet zelf te beslissen met koken.
Heeeeerlijk! Vind het altijd een enorm drama weer wat te bedenken..
Door Paula1976
#2569305
Succes dames met jullie 14 dagen plan! Ik lees gezellig mee, erg handig als ik lees dat die dressing te zuur is. Ik ben niet zo van het zure, dus als ik aan die dressing toe ben, kan ik jullie tips toe passen!  :D
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2569318
Mijn plan is om gewoon een scheut olijfolie over de salade heen te doen en een ieniemienie beetje azijn, beter te weinig dat te veel eerst, want je kan altijd nog toevoegen ;)

Ik ga me wel niet heel strak aan de app versie houden denk ik, beetje keus vind ik wel fijn. En die snack attack lijkt me wel wat :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door