Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2633568
Dian schreef: zijn er hier mensen verzekerd bij Ohra? Daar zou ik voor Laddy € 14,50 per maand kwijt zijn voor de meest uitgebreide dekking. Wel geldt daar een eigen risico van 20% op alles. Bij Petplan ben ik a) per maand ruim het dubbele kwijt en zit er b) ook nog een eigen risico op alle behandelingen van 15%. Ik neig daarom heel erg naar Ohra...........

Bij ohra ben je dan meer kwijt qua eigen risico 20% in plaats van 15 %... Maar het is zekers waar petplan quadekking is prijziger :(
#2633601
lightning schreef:
Bij ohra ben je dan meer kwijt qua eigen risico 20% in plaats van 15 %... Maar het is zekers waar petplan quadekking is prijziger :(
Dar vind ik best wel iets om mee te leven, als je  een  grotere kosten post bijv, van 1000 euro hebt, dan betaal je zelf geen 150 euro maar 200.

Die 50 euro meer is  in de meeste gevallen wel overheen te komen.

ik ga hier echt wel eens over nadenken  :)
#2633811
Dian schreef: maar voor een consult ben je bij petplan al 50%....... dat is bij ohra ook maar 20%

Ja maar je had het over de maximale dekking he. Die 50% is voor de basis en jij wilde de maximale dekking bij ohra? als je die neemt bij petplan is ook dat 15%.

Maar blijft duur ;) vind het toch al lastig welke nou wel goed is en welke niet :)
#2633848
Cindy de Wolf schreef: Ik had bewust voor PP gekozen omdat het eerst 35 euro was per declaratieformulier dus altijd een maximum bedrag aan ER ongeacht factuurbedrag
De honden verzekering van de kruidvat (via aegon) werkt nog steeds via deze voorwaarden, ik betaal voor Seyna 15,77 eur per maand, en ben erg tevreden over de verzekering.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door