Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2556601
Marlou-Kamiel schreef: @Xerox: ja, ze hebben gedaan wat ze kunnen maar de E.coli is multiresistent en reageert niet op de antibiotica die ze kreeg. en krijgt want ik heb wel dat laatste middel nog voor 2 dagen mee gekregen (maar meer voor mijn eigen gevoel zeiden ze.. nouja, dan maar voor mijn eigen gevoel..)
ze moet nu zelf....


@Dorothea: die fentanylpleister is wel een idee, ja! ga ik even aan Judith vragen.. al denk ik niet dat zij m heeft thuis.. en ze is komende dagen vrij. maar ik kan altijd morgen naar eigen da natuurlijk. en moet zowieso dan Utrecht bellen.... (als ons al die tijd gegund is natuurlijk)
ja vraag anders aan utrecht of ze haar een pleister kunnen geven....

wat ook nog kan helpen om haar aan het eten te krijgen, is een heel klein beetje diazepam intraveneus geven (0.05 mg/kg)
#2556640
aan de ene kant is het zo'n opluchting dat madammeke thuis is.. aan de andere kant krijg ik tranen..  :'(
de drainopening al bijna dicht.. dat ruimt wel op maar is niet goed natuurlijk..
dat vocht moet er toch uit kunnen..
moeilijk hoor!!! ik zou zo graag willen dat we een "naa naa nanaana" *tonguitsteeksmiley* naar utrecht kunnen maken..
van: zie je wel dat t goed gaat!!!!

ik blijf meeduimen..  :-*
#2556771
:-* :-* voor jullie allemaal, echt zo lief en tof en het helpt echt!!

stukje gelopen weer straks, bij ander iemand uit de buurt even langs geweest (hun hond gaat regelmatig mee met ons en onze mannen. Bonnie heeft een ontzettende hekel aan hem --terwijl hij geweldig leuk en lief etc is!! maar geen ballen meer heeft--daarom gaat het met onze mannen dan ook weer goed ;-) --)
Goof ging door de deur bijna omdat hij mij hoorde en zag en dacht dat we naar het bos gingen, maar nee.. en Bon kijk wel smerig en boos maar lief lekker de gang in en liet zich fijn aaien, vond ze fijn weer!!
hun vorige hond was een grote vriend van haar, Arko, de ex politiehond--mét ballen  :) ;) --en daar houdt zij dus van!!) en Ark ging vaak mee met mij en Bon

toen veel voer erin (relatief dan he) en nu lekker op de bank liggen
Bon gromt tegen Sten als hij langs loopt en als Sten blaft tegen Kamiel. dat doet ze normaal ook dus moeder overste is haar streken zeker nog niet kwijt!!
vanmij mag ze die krachten sparen maar ik vind het ook mooi om te zien hoe eigenlijk alles gewoon doorgaat....

nu even vriend en vriendinbellen. lekker samen met Bonnie op de bank onder een dekentje
Jos is naar Anne van Alba to om wat spulletjes als zilverwater en propolis te halen. geweldig lief, Anne!! :-* :-*]

straks wil ik met zn allen even naar het bos. al lopen we maar 50 meter, maakt niet uit, even daar zijn lijkt mij helemaal goed nu samen!

eet een oliebol op Bon als jullie nog over hebben!!  :) :) ;) ;)
#2556884
snap dat je helemaal blij bent dat ze thuis is....maar zou toch maar wel rustig aan doen.....ze heeft er zo een infectie oid bij en dat willen we niet natuurlijk, ze is erg ziek(geweest) dus stapje voor stapje

Vind ik ook, het bos is natuurlijk leuk maar met een open buikwond??? Wel erg veel kans op een infectie...
Lekker rustig aan doen, ze komt van ver en is er nog niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door