Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2543396
Logisch dat jullie je zoveel zorgen maken, helemaal als ze gezegd hebben dat ze alleen in bepaalde gevallen bloed afnemen.
Ik hoop dat jullie en Bonnie goed de nacht zijn doorgekomen.
Ik zou het een hel vinden als mijn meisje daar lag en ik thuis was, zo dichtbij maar zo onbereikbaar. Dat je dan ook nog maar zo weinig mag bellen.

Heel erg veel sterkte!!!!!!!!
#2543398
ik mocht 1x bellen, deed het wel vaker hoor....kijk die mensen zijn met hun werk bezig..
als eigenaren vaker bellen dat kunnen zij niet verder.....
ik heb het op een gegeven moment overgeven...belde 2x per dag.....als er wat was belde hun...
had overigens geen webcam...

lieve marlou........ik hoop zo zo zo dat jullie meisje het gaat redden....ik denk aan jullie :-*
#2543419
onrustige nacht,veel hijgen en wakker
blijkbaar was het druk (met andere patienten) want lamp veel aan geweest
als er ontlasting/diarree is wordt ze erg onrustig enwil ze dat het weg gehaald wordt. gebeurt dat niet blijft ze hijgen enonrustig.. dat is moeilijk om te zien.. dat ze dan 1,5 ligt te hijgen en JE KAN NIKS DOEN!!
ook werd er met neussonde gerommeld. eerst afgekoppeld, toen via spuitje wat spul erin 2x, toen morrelen aan slangetje, Bonnie vond het erg vervelend en ahd genoeg kracht om dat te laten merken; kop weg trekken, niezen
uiteindelijk is sonde uit neus getrokken. benieuwd of ze vandaag nieuwe inbregen of weer gewoon eten gaan aanbieden..??

vannacht om half5 ben ik een half uurtje gaan kijken en was ze ook onrustig
vannochtend weer rustiger

ze is wat dwars (teef he ;-)  ) en wil alleen op haar eigen manier liggen en ook zo dat ze alles gemakkelijk in de gaten kan houden

daarnet wilde tussen haar achterpoten schoonlikken tot 2 keer to.vind ik goed teken!!

klinisch lijkt ze, voor zover ik kan zien nog steeds goed!!
nu weer de bloedwaarden afwachten.... (vreselijk)

misschien dat ze straks nog weer wond wrap eraf halen en wond schoonmaken en dat ze weer proberen pasje te laten zetten, even staan??

ze is nu `losgekoppeld`behalve O2 dus ik denk dat ze zo weer even weggehaald wordt....

over het bellen: ja, mag 1x per dag maar ik overleg wel dat ik op bepaalde momenten, als iets heel spannend of belangrijk is ook wel mag bellen (of gewoon bel)

duimen jullie nog een dagje mee????
en met kaarsjes en positiviteit en dat soort dingen....

wij hebben wel wat geslapen vannacht gelukkig. kunnen we er vandaag weer tegenaan!!

:-* :-* voor jullie allemaal!!

en ja, Anne een doos Bonbonnetjes is wel het minste dat ze daar verdienen!!
ik zeg ook echt regelmatig hoe super ze het daar doen en dat is zie hoe lief ze met haar zijn.. dat is ook echt zo en dat doet ons erg goed!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie allemaal!!!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door