Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#2293847
ChantalKrijn schreef: Dan hebben ze dat denk ik met het nieuwe model veranderd, ik heb ritsen bij alle openingen  :)
Dat is wel een verbetering!
Ziggy had eerst via het dak getracht er uit te komen, dus die dicht gedaan...toen hing ze even daarna dus half op straat :biggrin2: Tja...haar er maar uit gehaald en terug naar huis dus naast de fiets en dat kon ze ineens alsof ze nooooooit anders had gedaan ;D
#2293853
zurca schreef: Dat is wel een verbetering!
Ziggy had eerst via het dak getracht er uit te komen, dus die dicht gedaan...toen hing ze even daarna dus half op straat :biggrin2: Tja...haar er maar uit gehaald en terug naar huis dus naast de fiets en dat kon ze ineens alsof ze nooooooit anders had gedaan ;D
;D ;D ;D
#2293861
Dat klittenband vindt ik dus ook een nadeel aan sommige karren. In IJsselmonde is een showroom waar je al die karren kunt bekijken voordat ik er een koop ga ik daar maar eens kijken.
En marktplaats afstruinen  ;D
#2293877
evenstar schreef: Dat klittenband vindt ik dus ook een nadeel aan sommige karren. In IJsselmonde is een showroom waar je al die karren kunt bekijken voordat ik er een koop ga ik daar maar eens kijken.
En marktplaats afstruinen  ;D


Ik ga ook eerst showrooms bezoeken idd .

Mijn huidige kar heeft ritsen en klitteband op het dak en op de plastic ramen , maar slechts kliteband lijkt me ook niets
De nieuwere karren zijn wel gemiddeld 78 cm breed en kunnen door de meeste deuren
#2293878
Irish schreef: Kan je voor de Doggyride Novel (Waar Daphne het over heeft) ook een wandel/duwset kopen?
Kan dat uberhaupt bij elke Doggyride of heb je echt wel aparte constructie voor fietskar of buggy? Buggy komt er een wieltje bij vooraan en achter een rek om tegen aan te duwen als ik het goed zie.
Ja dat kan dus! (heb net op je pb gereageerd) ;) Zie hier http://www.beestenspul.nl/product/vervo ... lset-x7502
#2293914
Irish schreef: Dan kan je mijn net verzonden pbtje als euh.. niet-verzonden beschouwen  :-[
Haha te laat...had eerst je pb gelezen en toen pas je topic.  ;) Hier staat nog meer informatie over de Novel en het verschil met de Original.
http://www.doggyride.com/nl/nl/P2/Novel ... tskar.aspx
Ik meen dat de Novel er pas vanaf 2008 is, dus dan past de wandelkit sowieso. Alleen een kwestie van kiezen welke wandelkit je wil, de gewone of voor ruw terrein.  :)
Door Irish
#2293968
evenstar schreef: Dat klittenband vindt ik dus ook een nadeel aan sommige karren. In IJsselmonde is een showroom waar je al die karren kunt bekijken voordat ik er een koop ga ik daar maar eens kijken.
En marktplaats afstruinen  ;D
Waar in IJselmonde?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door