Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Noodopvang puber in huis. Een jonge Rottweiller dame van net een jaar. Net loops geweest, baasjes op vakantie en ze brak de tent af bij de oppas, waarna er via via een serie telefoontje kwam of ze hier terecht mocht voor een paar dagen. Dus nu is ze hier naar binnen geschoven, ik ben letterlijk wildvreemd voor haar en zij voor mij. Eerst een uur klieren, daarna dronk ze mijn thee op en stond ze op de eettafel, de bank, de salontafel en 4x tegen het aanrecht. Inmiddels is haar batterij leeg en slaapt het spookje. Ze is wel een lief spookje, beetje boel druk maar wel heel lief.
Door Els&Flow
Kim_S schreef:Jemig Els, dat klinkt gezellig :-X
Lief dat je haar opvangt!

Atz wil nu ook wel graag bij jou logeren denk ik... :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Kom maar hoor Atz. Tegen de tijd dat jij hier bent is Zoey weer naar huis. :biggrin2:
Door Kaela
Els&Flow schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Kom maar hoor Atz. Tegen de tijd dat jij hier bent is Zoey weer naar huis. :biggrin2:
Ik denk dat Atz verrassend snel kan lopen om Zoey te ontmoeten ;D

Sterkte met de drukke vreemdeling. Klinkt als een bult werk!
Door Els&Flow
Lang leve de bench. Rust, regelmaat en nog meer rust. Na het wandelen eten en daarna word er verplicht geslapen. Deze hond is gewoon zwaar over haar eigen grenzen gegaan en stuitert flink. Dat de vorige oppas dat niet aankon begrijp ik heel goed, zeker als je geen plek hebt om haar voor haar eigen bestwil even in `op te bergen`. Dit is een flinke Rottweiller dame met de energie van een doorgedraaide labrador. Ze heeft vannacht de boel flink op stelten gezet want ze was helemaal niet van plan in de bench te gaan slapen, maar daar ben ik totaal ongevoelig voor. Hoes dicht en er word gewoon geslapen. Na een paar uur was ze stil. Flow en ik hebben boven geslapen, eerst even op de bank maar halverwege de nacht naar boven gegaan.
Ze heeft vanmorgen een stukje gewandeld, aan de riem. En is nu stil in de bench, na wat protest. Als het goed is word ze morgen aan het einde van de dag opgehaald door haar eigen baasje. Die komt 3 dagen eerder terug van zn vakantie, hij wil bij zijn hond zijn. De rest van het gezin volgt zondag.
Vanmorgen al heel vroeg door een vervelende puberhond naar het bos geweest. Voordeeltje, er was nog niemand op het Heerderstrand, dus mijn 2 monsters hebben lekker kunnen racen op het zand.
Bedacht dat onze hal dus de opknapbeurt nodig heeft en vandaag stond het schilderwerk gepland. Mijn lijf vind het een minder idee, last van de schouders weer, maar het schilderwerk is af. Morgen appelkistjes halen en dan de nieuwe schoenenkast maken, en de fotoplank lijsten ophangen. Dan ist klaar!
Zo maar ff patatje halen, want koken heb ik geen zin meer in
Door Kim_S
Vanochtend samen met de buurvrouw aan het eind van de straat gewandeld, met 2 teefjes die Atz afsnauwden. Mr macho met zijn dames :biggrin2:
En net weer heerlijk alleen een rondje gelopen met hem. Ondanks al het getrek vanmorgen, en in iets mindere mate daarnet (zucht, denk dat ik maar een slee ga kopen) was het wel echt heel fijn om zo samen met mijn pupje te lopen :)
Door kira
Wij hebben als trouwe dienaren van de barones onze intrek in het buitenverblijf genomen alwaar de barones het park heeft verkend en alle andere gasten heeft begroet. Kleine beer heeft op de waak rotti van de mensen een ringetje lager op de berg een dodelijke blik toegeworpen toen hij als echte erfhond flink verbaal kwam vertellen dat we daar niet mochten lopen. Na de dodelijke blik ging ze uitgebreid staan urineren met poot hoger als de rotti kon. Rotti was stil en droop af, echt ik heb een heel bitchy beer en de rest van ons verblijf zal hij wel niet meer blaffen. Nu met smart wachten op foto's van de oppas waarop te zien is dat onze jonge konijntjes ons niet missen. Wij hen wel.
Door Angelique
Kim_S schreef:Vanochtend samen met de buurvrouw aan het eind van de straat gewandeld, met 2 teefjes die Atz afsnauwden. Mr macho met zijn dames :biggrin2:
En net weer heerlijk alleen een rondje gelopen met hem. Ondanks al het getrek vanmorgen, en in iets mindere mate daarnet (zucht, denk dat ik maar een slee ga kopen) was het wel echt heel fijn om zo samen met mijn pupje te lopen :)
HIj wordt zeker helemaal blij als je 'm roept voor een wandeling met leuke meisjes :2funny:
kira schreef:Wij hebben als trouwe dienaren van de barones onze intrek in het buitenverblijf genomen alwaar de barones het park heeft verkend en alle andere gasten heeft begroet. Kleine beer heeft op de waak rotti van de mensen een ringetje lager op de berg een dodelijke blik toegeworpen toen hij als echte erfhond flink verbaal kwam vertellen dat we daar niet mochten lopen. Na de dodelijke blik ging ze uitgebreid staan urineren met poot hoger als de rotti kon. Rotti was stil en droop af, echt ik heb een heel bitchy beer en de rest van ons verblijf zal hij wel niet meer blaffen. Nu met smart wachten op foto's van de oppas waarop te zien is dat onze jonge konijntjes ons niet missen. Wij hen wel.
Die kleine beer, je moet er gewoon van houden.Afbeelding

Wel die foto's dan even doorsturen hè, wij missen ze ook.
Zijn er nog bijgekomen?Afbeelding
Door Kim_S
Angelique schreef:HIj wordt zeker helemaal blij als je 'm roept voor een wandeling met leuke meisjes :2funny:
Hij vraagt zich inmiddels af of er eigenlijk wel leuke meisjes bestaan, en heroverweegt zijn plannen om dekreu te worden :biggrin2:
Door Siberienne
Kim_S schreef:Vanochtend samen met de buurvrouw aan het eind van de straat gewandeld, met 2 teefjes die Atz afsnauwden. Mr macho met zijn dames :biggrin2:
Jij woont toch in Duitsland? Wat let je: zet Atz voor de step! Hij sleuren, jij lol! Of voor de MTB: Google maar eens op bikejoring. On Europese wedstrijden lopen meer niet-Huskies dan Huskies.. veel jachthonden en dalmatiërs bv ook!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door