Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Jemig Els, dat klinkt gezellig![]()
Lief dat je haar opvangt!
Atz wil nu ook wel graag bij jou logeren denk ik...
Els&Flow schreef:Hij is zijn koffer al aan het pakken![]()
![]()
Kom maar hoor Atz. Tegen de tijd dat jij hier bent is Zoey weer naar huis.
Els&Flow schreef:Ik denk dat Atz verrassend snel kan lopen om Zoey te ontmoeten![]()
![]()
Kom maar hoor Atz. Tegen de tijd dat jij hier bent is Zoey weer naar huis.
Kim_S schreef:Vanochtend samen met de buurvrouw aan het eind van de straat gewandeld, met 2 teefjes die Atz afsnauwden. Mr macho met zijn damesHIj wordt zeker helemaal blij als je 'm roept voor een wandeling met leuke meisjes![]()
En net weer heerlijk alleen een rondje gelopen met hem. Ondanks al het getrek vanmorgen, en in iets mindere mate daarnet (zucht, denk dat ik maar een slee ga kopen) was het wel echt heel fijn om zo samen met mijn pupje te lopen
kira schreef:Wij hebben als trouwe dienaren van de barones onze intrek in het buitenverblijf genomen alwaar de barones het park heeft verkend en alle andere gasten heeft begroet. Kleine beer heeft op de waak rotti van de mensen een ringetje lager op de berg een dodelijke blik toegeworpen toen hij als echte erfhond flink verbaal kwam vertellen dat we daar niet mochten lopen. Na de dodelijke blik ging ze uitgebreid staan urineren met poot hoger als de rotti kon. Rotti was stil en droop af, echt ik heb een heel bitchy beer en de rest van ons verblijf zal hij wel niet meer blaffen. Nu met smart wachten op foto's van de oppas waarop te zien is dat onze jonge konijntjes ons niet missen. Wij hen wel.Die kleine beer, je moet er gewoon van houden.
Angelique schreef:HIj wordt zeker helemaal blij als je 'm roept voor een wandeling met leuke meisjesHij vraagt zich inmiddels af of er eigenlijk wel leuke meisjes bestaan, en heroverweegt zijn plannen om dekreu te worden
Kim_S schreef:Vanochtend samen met de buurvrouw aan het eind van de straat gewandeld, met 2 teefjes die Atz afsnauwden. Mr macho met zijn damesJij woont toch in Duitsland? Wat let je: zet Atz voor de step! Hij sleuren, jij lol! Of voor de MTB: Google maar eens op bikejoring. On Europese wedstrijden lopen meer niet-Huskies dan Huskies.. veel jachthonden en dalmatiërs bv ook!![]()
En net weer heerlijk alleen een rondje gelopen met hem. Ondanks al het getrek vanmorgen, en in iets mindere mate daarnet (zucht, denk dat ik maar een slee ga kopen) was het wel echt heel fijn om zo samen met mijn pupje te lopen