Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Antonia schreef: BoodschappenlijstjeDank u!
Plantaardige melk (sojamelk, rijstemelk, amandelmelk, havermelk, etc)
Havermout
Appels
Rozijnen
Kaneel
Recept
Breng de plantaardige melk aan de kook. Voeg de havermout toe (2 eetlepels per 250 ml) en laat het geheel 1 minuut doorkoken. Voeg een gesnipperde appel (bestrooid met kaneel) en rozijnen toe en laat de pap 10 minuten staan. Voeg honing naar smaak toe.
Eet smakelijk!
hannabelgje schreef: Gaaf zeg! Welke heb je? Ze stonden bij de moestuinbeurs met de versapers en dat vond ik toch wel wat. Geen herrie en dat je dat langer vantevoren kunt maken lijkt me ook wel wat. Maar ja geen centjes op het moment.Oh sorry lees het nu pas. Ik heb een Champion juicer
Deesje schreef: ik zag ook weer wat nieuwe saprecepten voorbij komen bij Jason Vale.... lekker lekker...Lijkt me een strak plan. Zo begin januari om het jaar 2014 goed te beginnen?
We moeten toch een keer een sap-weekend ergens doen.. hondjes mee, lekker wandelen en bezig zijn en sappen![]()
Weekendje op de Veluwe om te starten eens proberen? misschien een hondenworkshopje ertegenaan gooien?
Antonia schreef: Lijkt me een strak plan. Zo begin januari om het jaar 2014 goed te beginnen?lekker in de sneeuw
Inge en Bono schreef: Bij groupdeal komt er een slowjuicer voorbij; http://www.groupdeal.nl/99-95-ipv-199-p ... -landelijkIemand enig idee of die wat is?
Deesje schreef: lekker in de sneeuwJa, als jij een topic wil openen, graag. Ik denk met alle plezier met je mee.
Als er meer mensen 'zin' in hebben kunnen we vast iets regelen.. (ik wil er ook nog best mee aan de slag), zal ik een apart topic openen??
Sanyo schreef: Iemand enig idee of die wat is?Geen idee. Ik ken het merk niet.
hannabelgje schreef: Ik ben inmiddels een beetje allergisch voor goedkope juicers.Ik vind hem inderdaad ook wel erg goedkoop....