Je weet weer dat je geëmigreerd ben als iets vanzelfsprekends er ineens niet blijkt te zijn; mijn collega’s kennen geen stoofperen en witlof! Liggen ook niet in de supermarkt

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑do 03 dec 2020, 22:54 Kleine klaag;Hmm... geen witlof zou voor mij een reden zijn om naar Noorwegen te verhuizen
Je weet weer dat je geëmigreerd ben als iets vanzelfsprekends er ineens niet blijkt te zijn; mijn collega’s kennen geen stoofperen en witlof! Liggen ook niet in de supermarkt![]()
Ronald schreef: ↑za 05 dec 2020, 19:13 Hmm... geen witlof zou voor mij een reden zijn om naar Noorwegen te verhuizen![]()
Het feit dat ze geen stoofperen kennen is dan wel weer een afknappertje
Ik kwam nog wel dit tegen... klik.
Siberienne schreef: ↑za 05 dec 2020, 21:10 Nog wel een klaag(je): het regentDat is echt klaag ja......lijkt verdorie Nederland welligt er net wat sneeuw gaat het toch weer dooien en dus regen... yuk
Ina schreef: ↑za 05 dec 2020, 22:13 Dat is echt klaag ja......lijkt verdorie Nederland welIk zei laatst al tegen mijn collega's dat dit nu typisch Nederlands kerstweer is![]()
Siberienne schreef: ↑za 05 dec 2020, 22:33 Ik zei laatst al tegen mijn collega's dat dit nu typisch Nederlands kerstweer isIk klaag even met je mee over het weer.![]()
Vroeguh lag hier in december gewoon sneeuw. Punt. Maar ook hier worden de winters zachter, en blijft de sneeuw weg. Tot verdriet van veel Noren.
We zijn vandaag maar even naar de Ikea geweest. We moeten nog wat dingen voor het nieuwe huis zoals een kleerkast en een logeerbed. Op zich zijn we wel geslaagd (dat we weten wat we willen hebben) alleen met meneer is naar de Ikea niet leuk, die koopt alleen waar hij voor komt... (en in dit geval nog niks want dit was alleen verkennend winkelen). Ga je de Ikea uit zonder iets!
Dus ik vanavond zitten werken aan het ontwerp van onze kleerkast, kan ik hem niet bewaren door een storing in de website.
We doen nog maar even een glaasje wijn voor we zo door de regen mogen.
Anne in Zweden schreef: ↑zo 06 dec 2020, 01:44 Ik klaag even met je mee over het weer.En hebben jullie dan ook stoofperen?En dan zit ik nota bene nog 700 km noordelijker dan jij. Het is weer prut dit jaar, we kruisen zelfs de vingers voor een witte kerst en dat is echt ondenkbaar. De kerst is hier wit, iets anders bestaat niet. Maar vooralsnog zitten we met tempersturen boven nul, nevel en grijs grauw en somber.
Witlof hebben we dan weer wel in de winkel. Ik zei toch dat in Zweden alles beter is.![]()
Charlie Angel schreef: ↑zo 06 dec 2020, 01:59 En hebben jullie dan ook stoofperen?Geen idee, nog nooit naar gezocht. Maar vast wel.![]()
Anne in Zweden schreef: Geen idee, nog nooit naar gezocht. Maar vast wel.
Siberienne schreef: ↑do 03 dec 2020, 22:54 Kleine klaag;Ik ken het ook niet hoor
Je weet weer dat je geëmigreerd ben als iets vanzelfsprekends er ineens niet blijkt te zijn; mijn collega’s kennen geen stoofperen en witlof! Liggen ook niet in de supermarkt![]()
Anne in Zweden schreef: ↑zo 06 dec 2020, 01:44 Ik klaag even met je mee over het weer.Gaat alleen maar erger worden hé.En dan zit ik nota bene nog 700 km noordelijker dan jij. Het is weer prut dit jaar, we kruisen zelfs de vingers voor een witte kerst en dat is echt ondenkbaar. De kerst is hier wit, iets anders bestaat niet. Maar vooralsnog zitten we met tempersturen boven nul, nevel en grijs grauw en somber.
Witlof hebben we dan weer wel in de winkel. Ik zei toch dat in Zweden alles beter is.![]()