Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑ma 02 nov 2020, 08:56 Ik heb windows als back-up voor bepaalde dingen die echt niet compatible zijn met Linux. Ik gebruik van google alleen nog een android telefoon maar zodra er een Linux variant beschikbaar komt ben ik om. Het kan nu al wel maar dan moet je je telefoon rooten, geen idee hoe dat moet.Zonder Google kom je niet ver op een chromebook
Ik heb een pleuris hekel aan die grote privacy verslindende bedrijven. Google, FB en dergelijke en gebruik dat dus ook niet.
sam28 schreef:Ik heb windows als back-up voor bepaalde dingen die echt niet compatible zijn met Linux. Ik gebruik van google alleen nog een android telefoon maar zodra er een Linux variant beschikbaar komt ben ik om. Het kan nu al wel maar dan moet je je telefoon rooten, geen idee hoe dat moet.Gelukkig is microsoft zo niet......
Ik heb een pleuris hekel aan die grote privacy verslindende bedrijven. Google, FB en dergelijke en gebruik dat dus ook niet.
hannabelgje schreef: ↑ma 02 nov 2020, 10:39 Gelukkig is microsoft zo niet......
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
sam28 schreef:Een normale laptop draait toch op windhoos? Daar kom je toch niet onderuit?![]()
daarom heb ik Linux. Om dat gedoe niet te hebben. Ik gebruik ook zeker geen Windows. Alleen in noodgevallen.
eelke schreef: Ik heb een Lenovo ChromebookIk ook lol