Siberienne schreef: ↑di 04 aug 2020, 20:09 Nou het was mijn meneer die de opmerking maakte. Niet die meneerOhhh gelukkig!was een wat flauw geintje van onze kant.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑di 04 aug 2020, 20:09 Nou het was mijn meneer die de opmerking maakte. Niet die meneerOhhh gelukkig!was een wat flauw geintje van onze kant.
pearlsofpassion schreef: ↑wo 26 aug 2020, 18:50 Voor mij een cocktail. Pina colada of zo. Zodat ik het idee heb dat het warmer is.Ooooh wat een schatjes. Maar het zijn er dan wel meteen 3
Voor Meneer een Gin Tonic.
Ik ben Meneer aan het bewerken want ik ben verliefd.
https://www.katzoektthuis.be/product/tr ... -en-roley/
Maar het wil nog niet erg vlotten....![]()
sam28 schreef: ↑wo 26 aug 2020, 20:42Tis eigenlijk 4 of 5. Er lopen ook nog 2 volwassen katers hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Aww!!!! Wat een leukerds!
En waar er 2 lopen, kunnen er ook drie lopen. Merk je niks van![]()
pearlsofpassion schreef:Tis eigenlijk 4 of 5. Er lopen ook nog 2 volwassen katers hier.Ik wist idd dat je er nog wat hebt lopen maar niet hoeveel. En eigenlijk maakt dat niet uit. Wat je zegt, gewoon 1 bakje extra.
Maar het zouden dan 3 katers en 2 poezen worden. Ideaal toch?
Maar dan nog. 4 of 5 katten, dat is toch geen verschil? Gewoon een bakje extra eten geven.
sam28 schreef: ↑do 27 aug 2020, 09:58 Ik wist idd dat je er nog wat hebt lopen maar niet hoeveel. En eigenlijk maakt dat niet uit. Wat je zegt, gewoon 1 bakje extra.Ja, nog 2. Cuzco, die net 11 geworden is, en Luis (op z'n Spaans) van 10.En als ze heel lief en sociaal zijn eten ze uit het zelfde bakje, dan merk je er echt helemaal niks van.
![]()
pearlsofpassion schreef: ↑do 27 aug 2020, 08:49 Tis eigenlijk 4 of 5. Er lopen ook nog 2 volwassen katers hier.![]()
Maar het zouden dan 3 katers en 2 poezen worden. Ideaal toch?
Maar dan nog. 4 of 5 katten, dat is toch geen verschil? Gewoon een bakje extra eten geven.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑do 27 aug 2020, 16:23 Ze hebben eigen kamer, waarvan de deur eigelijk nooit dicht is en dus hebben ze de traphal plus zolder erbij. En ze mogen als we thuis en wakker zijn door vrijwel het hele huis, plus afgezette tuin (1000m2).Oef. Zwaar leven bij jou![]()