Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Na de detectieles deze avond langs de nieuwe kfc gereden om te proberen, mwah beetje taaiig was het. Niet vers misschien? Toch meer fan van de mac. Zoë vond de kip wel erg lekker lol. Van haar mogen we iedere week na de les daar stoppen denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
Voor het eerst in mijn leven de politie gebeld. Terwijl ik Zoë uit aan het laten was aan het kanaal liep er ineens aan de overkant op het jaagpad een pink. Het is er erg druk met fietsers dus dat leek me niet zo'n goed plan. Ze schrok van fietsers en ging terug het struikgewas in. Geen idee of de politie haar nog heeft kunnen vinden nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
pearlsofpassion schreef: wo 26 aug 2020, 18:50 Voor mij een cocktail. Pina colada of zo. Zodat ik het idee heb dat het warmer is. :biggrin2:
Voor Meneer een Gin Tonic.

Ik ben Meneer aan het bewerken want ik ben verliefd. :smitten:
https://www.katzoektthuis.be/product/tr ... -en-roley/
Maar het wil nog niet erg vlotten.... :-[
Ooooh wat een schatjes. Maar het zijn er dan wel meteen 3 :o Is misschien dat te veel voor meneer?

Ik heb net mijn toetje op en ga nu een kopje thee nemen. Lekker op de bank onder een dekentje, boekje erbij
Door pearlsofpassion
sam28 schreef: wo 26 aug 2020, 20:42 :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Aww!!!! Wat een leukerds!

En waar er 2 lopen, kunnen er ook drie lopen. Merk je niks van :whistling:
Tis eigenlijk 4 of 5. Er lopen ook nog 2 volwassen katers hier. :biggrin2:
Maar het zouden dan 3 katers en 2 poezen worden. Ideaal toch?
Maar dan nog. 4 of 5 katten, dat is toch geen verschil? Gewoon een bakje extra eten geven. :P
Door hannabelgje
Ik drink normaal tassimo koffie met cups. Sinds ik thuis werk gaan die nogal hard en ik kan ze alleen in Duitsland kopen. Nu maar een filterkoffie apparaat neergezet. Mijn ouders hadden er nog een extra en ik moet zeggen dat die koffie best prima is. Zit ook een thermoskannetje bij dus kan ik zonder gedoe heel de ochtend koffie drinken.
Voordeel van thuiswerken. Met een ontstoken schouderspier hoef je je niet ziek te melden maar kun je gewoon thuis werken. Wel jammer dat het zoveel pijn doet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
pearlsofpassion schreef:Tis eigenlijk 4 of 5. Er lopen ook nog 2 volwassen katers hier. :biggrin2:
Maar dan nog. 4 of 5 katten, dat is toch geen verschil? Gewoon een bakje extra eten geven. :P
Ik wist idd dat je er nog wat hebt lopen maar niet hoeveel. En eigenlijk maakt dat niet uit. Wat je zegt, gewoon 1 bakje extra. :biggrin2: En als ze heel lief en sociaal zijn eten ze uit het zelfde bakje, dan merk je er echt helemaal niks van. ;D
Door pearlsofpassion
sam28 schreef: do 27 aug 2020, 09:58 Ik wist idd dat je er nog wat hebt lopen maar niet hoeveel. En eigenlijk maakt dat niet uit. Wat je zegt, gewoon 1 bakje extra. :biggrin2: En als ze heel lief en sociaal zijn eten ze uit het zelfde bakje, dan merk je er echt helemaal niks van. ;D
Ja, nog 2. Cuzco, die net 11 geworden is, en Luis (op z'n Spaans) van 10.
Maar uit hetzelfde bakje dat mag niet met barf hoor. Ieder zijn eigen bakje! Zodat ik weet hoeveel ze eten en dat ze de juiste verhoudingen binnenkrijgen. ;)
Door Anne in Zweden
pearlsofpassion schreef: do 27 aug 2020, 08:49 Tis eigenlijk 4 of 5. Er lopen ook nog 2 volwassen katers hier. :biggrin2:
:biggrin2: Ik zou er ook niet lang over hoeven nadenken, twee of drie. Dat maakt inderdaad nauwelijks nog verschil, en het leuke is dat ze zichzelf wel bezighouden als er zoveel speelkameraadjes zijn. Is met honden niet anders. De eerste hond is een grote omstelling in je leven, voor nummer twee heb je alleen een extra riem en halsband en voerbak nodig. Nummer drie is geen punt omdat je toch al beide handen gebruikte om de riemen vast te houden tijdens het wandelen, en in iedere hand passen twee riemen, dus nummer vier kan er dan ook nog wel bij. :biggrin2:

Heb je een speciale kamer voor de katsels, of lopen ze door het hele huis/huis plus ren? Aangezien ze zo te lezen als binnenkatten worden aangeboden?
Door pearlsofpassion
Ze hebben eigen kamer, waarvan de deur eigelijk nooit dicht is en dus hebben ze de traphal plus zolder erbij. En ze mogen als we thuis en wakker zijn door vrijwel het hele huis, plus afgezette tuin (1000m2). :biggrin2:
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef: do 27 aug 2020, 16:23 Ze hebben eigen kamer, waarvan de deur eigelijk nooit dicht is en dus hebben ze de traphal plus zolder erbij. En ze mogen als we thuis en wakker zijn door vrijwel het hele huis, plus afgezette tuin (1000m2). :biggrin2:
Oef. Zwaar leven bij jou ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door