Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: ↑vr 15 dec 2023, 16:14 En toen waren er nog maar vier hennetjes in de toom…En, heeft Houdina inmiddels een definitieve keuze gemaakt? Wel grappig dat ze zo koppig haar oude adresje opzoekt, maar ik vind ook, net als jij: als zij het daar fijner vindt en de buren hebben er geen problemen mee, dan gewoon lekker laten gaan.
Houdina, het blonde kipje, bleef maar ontsnappen en het gezelschap van de buurkippen opzoeken. Gisteravond zat ze daar op stok en heb ik haar weer mee terug naaar huis genomen, maar vandaag was ze weer overgelopen naar de buren.
Blijkbaar vindt ze het daar fijner. Wie ben ik dan om haar daar steeds weg te halen? Ze heeft haar eerste zes weken daar tenslotte ook geleefd, met de kipjes die daar nu ook weer rondwandelen. Misschien toch iets met inprenting of zo, ik weet het niet.
Dus in overleg met de buurvrouw besloten haar niet meer op te halen vanavond. Als ze zelf terugkomt is het ook prima, mag ze helemaal zelf beslissen. Ik ben al blij dat ze daarheen is gewandeld en niet verdwaald is.